Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-17 16:19:13 följande:

Ja?
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-17 16:19:44 följande:

Vad du âr kânslig.....pffffttt...
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-17 16:24:19 följande:
    Hej alla glada.Och Bella...
    *klappar draken pa fjâllen*
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-17 16:39:39 följande:
    *blåser ut lite eld*
    *tänder ett tomtebloss*
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-17 17:23:19 följande:

Greta, du är nu omnämnd i min blogg som min låtsaskompis! JAg har bild på det hela också! TACK!
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-17 19:32:04 följande:
    Hej jag är just hemkommen från jobb 08-20 det ni. Har inte huninit äta heller. Nice. Jag mår illa och får pina i mig en macka...Jag är så omotiverad till allt. På allvar, I dont care. Jobbigt.
    Trist
  • siamusen

Happ...har man âtit upp Gastons mat da. Raaaaap!

• siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-17 20:04:33 följande:
    Vet inte, slipknot har aldrig haft något med hans overall att göra. Alltså det började med att han INTE ville ha overallen på.Det på natten började med att han ville kolla på pettsson mitt i natten. Det tog en timme att få honom att sova. Trodde han skulle spy som han skrek. Fattar inte vart temeperamentet kommer ifrån, jag har ju mitt kvar
    Trevligt du verkar ha Missade dig pa fb förresten. "Matade" barn.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-17 20:12:54 följande:
    Ja men vad gör man. Dagistanten klarade inte av honom och sa att jag borde inte ta dit honom om han är sådär, eh vaddå? Jag skulle på jobb så det är väl bara för henne att ta över, att hon gav upp gav ju honom mer power när han märkte att det funkade att spela satan med henne. Inte så smart av tanten. Den kollegan som var ute när jag hämtade så frågade jag hur det gått idag och hon sa att morgonkollegan berättat att M varit arg osv. Han är ju 2 år och trotsig ju. Och att man som mamma skall lämna bara så tar personalen över och att det händer hela tiden och att de lugnar sig direkt mammorna lämnat huset typ. Men hon i morse var inte till så stor hjälp nej.
    Vilket pucko!
  • siamusen

Gasse matvägrar igen förresten aprapa roliga barn. Tog sin mat och lekte brandman med den, men at inte en bit.

Svar på tråden dårt asöires setuG