Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-12-18 18:57:29 följande:
    Hörni, var hittar man en Doula snabbt? Inte till mig men.. till en behövande tjej som är livrädd att föda -och mannen börjar bete sig som ett j-a SVIN en månad innan BF.
    www.doula.nu/
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-18 18:59:54 följande:
    Va???????? Det är ju FAAAAAN MITT jobb!!!!!
    Ja, men tycker du själv att du har gjort vad du skulle idag??

*torkar näsan och har ont*
  • Perry the Platypus

*sätter en ära i att googla snabbast på fl*

• Perry the Platypus
    DanBe skrev 2008-12-18 19:02:07 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-18 18:52:57 följande: Jättegott ju!!!! Jag kan koka en samtidigt som du städar?
    Du är värdelös på sånt - håll dig till nudlar.

Vad gör du hemma förresten? Hade inte vi en deal om Maldiverna enkel resa???
  • Perry the Platypus

*vacklar iväg till affären och köper glass, strössel, chokladsås och maränger till Arvids födelsedagsmellis på dagis imorgon*

• Perry the Platypus

*är tillbaka*

*packar väskan*

*tar en taxi till Skavsta*

• Perry the Platypus

*är alldeles vimmelkantig av allla tjusiga rim*

*säljer min kropp för att få åka gratistaxi från Skavsta til Arlanda*

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-12-18 20:47:10 följande:
    Bella folk som heter så brukar inte vara snälla. På dem brukar tomtefar bara skälla. Så åt dig tänker jag beställa en fälla så du kan fånga in tomtefan och klä av han naken och ge honom en raket i baken.
    Den var ju riktigt intrikat. *extraimpad*
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-12-18 20:50:06 följande:
    Jag kom faktiskt inte på nåt annat som rimmade på bella.
    Bellagio då?
Svar på tråden dårt asöires setuG