Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

SeriousGangBang skrev 2008-11-19 22:27:05 följande:
    ligger inte så långt från arvika...
    Jasså? Utanför oslo va?

jag har nollkoll pa Värmland SAMT Norge
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-19 22:34:29 följande:
    Han är inte lika snygg som jag. Men vem fan är det egentligen...
    *harkel*
  • siamusen

Fruen fra Norge skrev 2008-11-19 22:37:13 följande:

Och jag har koll på Värmland och Norge. Vi kanske ska starta något resreportage magasin. Typ vi som knarkar rundt i världen.
    Ja,jag kan ta Frallan och Usa.
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-19 22:40:18 följande:
    Jag kan ta min lägenhet.
    Vem fan vill resa dit?

Undrar bara lite...............
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-19 22:40:51 följande:
    Eller om musen hade varit med i Jeopardy, ja då hade hon helt enkelt fått chansa.
    Och DET ska komma fran dig. Du sag väl vad jag och KUKEN kom fram till tidigare idag?
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-19 22:45:22 följande:
    Hon kommer bara komma till "vad är", för det är exakt allt hon tänker.
    Duuuu....glöm inte att jag slog dig varje gang vi spelade TP pa fl
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-11-19 22:59:33 följande:
    Jo jag fick veta idag att jag kanske inte kan få fler barn utan mer hjälp, och hjälp får jag tidigast våren/försommaren.
    Vad är det som hänt? Varför tror de inte att det går?
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-11-20 00:06:08 följande:
    Äggen vill inte mogna av sig själva. Har jag tur kanske något gör det och då kan vi lyckas. Men hon sa vi hörs i vår. Vilket jag tycker inte låter som om hon tror på det  hela
    vad gör man at det? Jag âr inte alls insatt i sant här.
  • siamusen

Fruen fra Norge skrev 2008-11-20 00:13:39 följande:

Hur ska jag skriva så jag inte låter otrevlig nu då, är jättesvårt när jag inte är så duktig på svenska, men jag forsöker.December är en stressmånad, inte optimalt att försöka då kanske. Januari är ju alltid piss. Alla är pank efter jul och humöret är sådär. När våren kommer, med solen och värmen är alt mycket ljusare. Våren är en bra tid att bli gravid Troligen har dom lång kö innan det blir eran tid. Men våren är inte långt borta, tiden går ju så snabbt.Vad mycket svammel det blev men hoppas du forstår vad jag menar....
    Clovis blev till pa julafton iofs Men jag âr inte alls insatt sa jag ska nog inte uttala mig.

Jag skulle nog köra pa som vanligt och hânder inget sa har nu hjälpen som väntar i vår.
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-20 00:17:07 följande:

Men det är ju för att ni inte firar julafton Klart att ni pökade då istället.
    Proppen firar. Men den 25e
Svar på tråden dårt asöires setuG