Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Nå, har jag missat nåt? Jag ser ju att MK håller duktig på sin bebis, men har något annat spännande hänt sen i lördags?

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*slinker ut igen* Ha det!!

• Perry the Platypus

Hej....

Nån som saknar mig? Jag saknar er iaf. Gråter

• Perry the Platypus

Har ingen uppkoppling hemma sen den 20e och Bredband2:s tekniker är djävulen personifierade och har fortfarande inte löst problemet. Jag nästan dööööör!!!!

• Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-12-30 08:46:03 följande:
    ouh! Lider med dig! Jag som trodde du åtminstone hade rest bort eller något. Men att sitta hemma och inte få surfa...mm, det är... svårt och hårt!*skickar en extra julklapp som tröst*
    *öppnar*

Oj!!?? Hur visste du att jag behöver en elvisp?? Tack snälla!!
  • Perry the Platypus

Morrn!!

Jag tycker du ska blåsa liv i reservtråden; jag gillade den. Kände mig hemma direkt.

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 09:47:35 följande:
    Fast RD har OK:at att jag skriver "Jävla Statsi-FL" i rubriken

Problemet är att vi lär få med oss långt fler nya än vi vill med den ts-rubriken....
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-12-30 09:52:38 följande:
    Millimina skrev 2008-12-30 08:40:44 följande: Den ska heta: "Hallå mamma, var är fjant!?!" enligt en klassisk animerad tomtefilm, om ni frågar mig.
    Åhhhh, den filmen är ju underbar!! Gick den i år?
  • Perry the Platypus

Fast du menar förstås

"Var är fjant??"

"Här, mamma!!"

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 09:57:27 följande:
    Alla var ju nya nån gång i trådens historia, och jag tror att om man inte gillar oss så drar man ganska fort. Och gillar inte vi de som kommer in och skriver så brukar de försvinna ganska fort då också, eftersom de blir ignorerade, typ.
    Hehe sant. Fast vi har ju en som aldrig ger sig.
Svar på tråden dårt asöires setuG