• KarJac

dårt asöires setuG

Fåret Shaun skrev 2008-12-12 12:33:00 följande:
    Musen blev det något rim från Kuken igår?*muttrar lite över julfester*Tycker det känns pissigt nu att jag missat fester mm senast 2 åren pga sjuka barn mm. Men J har varit på jakt några gånger, konferanser, personalfester mm.Nu när jag har riktigt ont (kan knappt röra höger arm utan att gråta), kan inte han skippa deras julfest och komma hem innan middagen. Nej han kan inte ens lova att han kommer med sista tåget eller att inte dricka så mycket för att orka ta barnen imorgon.
    Öh. Idiot! Ärligt. Skaffa dig en sexig älskare som tar hand om dig så kan herren i huset springa på alla fester han vill. *muttrar*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 14:23:20 följande:
    Förresten sa är Gaston helt blå-svart i tandköttet runt tanden sa ikväll bâr det av till tandlâkaren. Kanske borde förvarna honom om var gullige lille son?
    Oj!
    Lika bra att be dem ta fram det tunga artilleriet!
  • KarJac

Jag såg en pyttebebis på förskolan i dag. Höll på att kidnappa honom men kom på att min väska var alldeles för lite. Han hette Leo.

• KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 15:35:44 följande:
    Det kom ett väldigt otrevligt sms efter att jag föreslagit Linda Rosing, Marianne och Siri, något i stil med "Haha, tror inte att ni får bestämma!".

Va faaaaan!!!
    Jag sms:ade och bad om en bild på Marianne-LindaRosing/Siri. Men inte då... De ska visst göra som Michael Jackson eller nåt.
  • KarJac

Nadja? På riktigt? Nejnejnej. Ella hade vi som flicknamn, men alla heter ju det.

Mari-Anne! *stämplar*

• KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 15:41:30 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 15:40:44 följande: Jag har inte ens henne nummer Vill ocksa sms:a Rosing bilder.
    Vågar fan inte ge ut det till dig, du lämnar bara över det till franska främlingslegionen.
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 15:42:23 följande:
    Nu har jag varit på UL och gissa vad jag har i min mage!
    POJKE! Eller flicka. Jag sätter 100 spänn på båda!
Svar på tråden dårt asöires setuG