• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fruen fra Norge
    Millimina skrev 2008-12-10 23:46:05 följande:
    Nej faktisk så är minnet jävligt rörigt Jag blev totalparkerad när hun ringde upp igjen ooch sa hun hadde glömt att spela inn det första gången. Så pratade jag med musen samma dagen så det blev mycket "svenska" för mig den dagen... Och troligen är jag lite dement. *ringer läkaren och ber om stärka drogar*
    PMS Punish Men Severely
  • Millimina
    Fruen fra Norge skrev 2008-12-10 23:49:31 följande:
    Nej faktisk så är minnet jävligt rörigt Jag blev totalparkerad när hun ringde upp igjen ooch sa hun hadde glömt att spela inn det första gången. Så pratade jag med musen samma dagen så det blev mycket "svenska" för mig den dagen... Och troligen är jag lite dement. *ringer läkaren och ber om stärka drogar*
    Vaddå? Är det något fel på mina bromsmedciner va? Va? 
    *slocknar av sinnesrörelse*
    Natti!
    Påskharen raskar över snöslask
  • siamusen

Gasse âr i fin form. Springer omkring och fäktas.

• Avstängd

Hahaha lyssnade på musen nu...du e för söt. Min man har köpt massa skit.... knark på apotek mm. Du i ett nötskal!
    Gillade snöret med.

• siamusen

Womanizer skrev 2008-12-11 00:20:40 följande:

Hahaha lyssnade på musen nu...du e för söt. Min man har köpt massa skit.... knark på apotek mm. Du i ett nötskal!Gillade snöret med.
    Inte sa svart att gissa att det var jag va
  • Avstängd

siamusen skrev 2008-12-11 00:22:04 följande:

Womanizer skrev 2008-12-11 00:20:40 följande:
    Inte sa svart att gissa att det var jag va
    Nej första svaret så fatta jag. Apoteket sen var det kört
  • siamusen

Womanizer skrev 2008-12-11 00:25:15 följande:

siamusen skrev 2008-12-11 00:22:04 följande:
    Nej första svaret så fatta jag. Apoteket sen var det kört
    ungefâr
  • Avstängd

Nu ska jag lägga mig. Har en sjuk 3åring som snart kommer sjunga i falsett hela natten lång.
    Hatar öroninlfamationer. Orka!

• siamusen

Womanizer skrev 2008-12-11 00:28:50 följande:

Nu ska jag lägga mig. Har en sjuk 3åring som snart kommer sjunga i falsett hela natten lång.Hatar öroninlfamationer. Orka!
    Usch Natti natti pa dig darling
Svar på tråden dårt asöires setuG