• jamex

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-31 19:23:16 följande:
    Nu lipar den här snubben och vill följa med..
    jag lipade på Ica i dag.
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 19:30:42 följande:
    Misslyckades med att kopiera in nallen som lipade. Varför lipade du? Favvoritgodiset slut? Jag lipade på resturang förre veckan..
    nää, jag var bara trött o kinkig. Kom inte på vad jag skulle handla, hade sovit jättedåligt o hade ont.

Haha, jag började nästan lipa på Max hamburgerrestaurnat i onsdags för att de inte hade nått annat än sallad jag kunde äta! *allergibarn OCH veg*
    Varför var du lessen?
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 19:39:45 följande:
    Åh, mannen klantade till det. Ville ha hjälp med köpa/inte köpa en ammnings topp. HAn fattde inte det utan efterosmjaghade provat och den passade så sa han bar "köp den då" JAg ville lixom diskutera saken för den var så DYR!
    att de inte fattar.. :D
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 19:41:38 följande:
    Trögskallar.
    mannen tror jag har stenkoll på allt medan jag faktiskt känner mig tokförvirrad. blir frustrerad när han litar så mycket på att jag har koll. vill ju ha koll tillsammans med honom! eller.. tja.. man är väl ändå väldigt förvirrad med första barnet, men då är man det ihop i alla fall... han vill heller inget säga för han tycker att jag vet bäst...
  • jamex
    siamusen skrev 2008-10-31 19:50:20 följande:
    Gasse trillade ned fran motionscykeln och slog huvudet i golvet samt skar sig i fingret.
    aj, stackars gasse!
    är han sån att det bara händer en massa saker runt honom? har en kille på jobbet som JÄMT råkar ut för saker. han kommer varannan vecka med nya sår, blåmärken, skador.. tur man känner föräldrarna annars skulle jag trott att han blev misshandlad.. Men goare kille finns inte! han är helt fantastisk o säger "aj", får lite tröst, sen är det bra..
  • jamex
    siamusen skrev 2008-10-31 19:55:55 följande:
    Jo.Jamex- han brukar inte trilla sa ofta men han springer ju omkring som en galning och hoppar sa han har alltid Sjuttiotolv blåmärken. Ingen aning var han far dem fran dock.
    stackarn... vad ska han bli? stuntman?
  • jamex

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-18 17:38:31 följande:

Nu har jag grävt i jullådan jag hittade och tack och lov låg ungarnas paketkalendrar som numera framlidna gammelmormor sydde till dem i den. Annars hade jag ställt in julen. Men de andra tomtarna som jag haft sedan barndomen är borta
    borta? vad tråkigt! är julnörd o har "mina" saker som SKA vara framme liksom..
  • jamex

grabben har ju anlag till att bli en riktig effektiv effellare!

• jamex

jag vill ha hem maken nu! astråkigt att vara ensam hemma, IGEN. Blä. Han har varit borta 2 nätter o har 6 nätter borta kvar. Var på historiens sämsta julskylting i dag, det var typ 2 stånd med lotter o ett ställe där man kunde köpa korv. Tjoho. *gnäller*

Svar på tråden dårt asöires setuG