• DCLXVI

dårt asöires setuG

Ska jag:

1. äta lunch
    2. fortsätta plugga, fast jag är less
    3. städa köket
    4. spela dataspel en stund

If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    siamusen skrev 2008-10-27 11:43:07 följande:
    Äta lunch framfôr Fl själv ska jag ga och kissa.
    det alternativet glömde jag! Kanske ska värma min kiärtsgryta och slabba här då. Fast får sambon nys om det blir han arg...
  • DCLXVI
    Ickan skrev 2008-10-27 11:59:49 följande:
    Hej Babes! Hinner inte stanna o läsa men var ju bara tvungen att stilla abstinensen en stund. Vi har det bra i solen o än så länge längtar jag inte hem. Har än så länge bara hängt i hotellområdet o badat o så men vi ska nog försöka komma iväg på utflykt snart o se lite mer. Det jag saknar här är frukt o grönsaker, finns knappt i de små affärerna i området. Annars finns nog allt.
    var är ni??
  • DCLXVI
    Chilimon skrev 2008-10-27 15:01:41 följande:
    Är så trött på lata feta bekväma karlfan, har fått känslor för en annan, har sagt till den andra att jag inte vill se eller prata med honom på ett tag så jag får en chans att reda ut om det jag känner är äkta eller bara "kom och rädda mig". Så då får jag såna sms dagligen istället
    Jobbig sits... Smart av dej att resonera s¨å, man måste reda ut vad man känner först innan man gör nåt förhastat.
  • DCLXVI
    Chilimon skrev 2008-10-27 15:14:20 följande:
    Japp, annars kanske man sitter där om tre fyra månader och upptäcker att det var ett substitut
    Mmmm, risken är nog stor för det tyvärr. Man tenderar att söka sig såna i dylika situationer.

Hoppas det reder upp sej för dej! Nu ska jag gå och röja undan lite innan Skrutten kommer hem från dagis. Inte bra att det står vattenglas, kaffekoppar, skolböcker, pennor, dator osv på bordet då...
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-10-27 18:37:37 följande:
    Jag har ont i halsen, en son som skriker som en stucken gris vad man än försöker göra för honom, ett jobb som gör mig dummare för varje dag och ett hus som skriker efter renovering.
    Kan inte huset och sonen skrika åt varandra ett tag så du får vila öronen?
  • DCLXVI
    Tant Greta skrev 2008-10-27 18:41:13 följande:
    Skarru ha salt på? Jag orkar inte sura mer på livet,inte idag iaf. Läste att båtpastorn från kanal 5s Färjan skriver blogg.Hon verkar så lycklig och nöjd Ett utdrag :En vacker söndag önskar jag alla oavsett var du befinner dej, hur du än har det, hur det ser ut omkring dej, om du är ledsen eller glad, om du sörjer eller fröjdas, om du är stark eller svag, frisk eller sjuk. Ber till Gud för alla mina läsare! Ditt liv kommer att ljusna! Det finns hopp i hopplösheten, tröst,glädje, mod, kraft, styrka, hälsa och liv. Guds kärlek är som stranden och som havet, oändligt, den tar aldrig slut. Han älskar dej med en evig, sann kärlek. En vacker Söndag önskar jag er alla
    Ibland verkar religiösa människor bara så lyckliga och fridfulla. Skulle vilja vara så jag med, fast jag är hedning.
Svar på tråden dårt asöires setuG