Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-10-20 22:04:23 följande:
    Nej, det är några minuters gångväg mellan de två.
    men jag är i rätt stad?
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 22:08:18 följande:
    Nej, nu ger jag upp för idag. Godnatt på er raringar!
    Eeeh va,du har varit här typ 3inlägg/gånger!Skärpning va!Att vara gravid är ingen sjukdom!!!!
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-10-20 22:14:43 följande:
    Ska alla sova nu?
    Näe,ska kasta ett öga på 5an och Betner
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-20 22:38:36 följande:
    G'natt alla.Sluta rök W.
    Håller med,ingen vill hångla med en smoker .
  • Tant Greta
    Womanizer skrev 2008-10-20 22:43:55 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-20 22:39:56 följande: Joho..många hånglar med mig!
    Andra illaluktande då va?
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-20 22:48:20 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-20 21:54:11 följande: Ja, det kan du ge dig på! Nä. Jag tycker bara så mycket om dig för det ena, och så fick jag så helt fria händer på de första att jag blev bara glad över att sy dem!Jag skulle inte rekommendera någon endaste vän att sy i duschdraperityg. Fifan!! Heller göra i någon form av plast.
    Det var det jag tänkte på, duschdraperi i plast.Finns jättefina mönster som skulle bli supersnygga väskor.2 handtag i slitstarkt material,några stora fack,kanske några mer detaljer såsom ett fack som rymmer en kylklamp,vinflaskefack...

Faan att jag är så värdelös på att sy,har massor av ideer.
  • Tant Greta
    jamex skrev 2008-10-20 22:52:59 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-20 22:46:11 följande: svårt att göra en sån men,...TS har blivit ifråntagen sina barn, efter två anmälningar, en annonym o en namngiven. ts o sambon har separerat men inte flyttat isär. Soc skulle hjälpa TS med lägenhet.TS är på sjukhuset för nån operation o blir där meddelad av soc att barnen o sambon nu är borta. TS har vid något tillfälle spottat en soctant i ansiktet och blivit anmäld för detta. oklart när, först var det när soctanten nekade TS en lägenhet, sen var det visst när hon meddelade att barnen var borta.. lite rörigt.nu har ts fd sambo "ljugit" om att TS slår sina barn. senare framkommer det att TS "räddat" barnen från att bli misshandlade av sambon (daskar i stjärten, slår huvudet i dörren när han bär dem, låter dem leka själva utan översikt osv) ,men detta har hon inte anmält för hon vill inte förlora barnen. hm...
    Ok,ska läsa sen.
  • Tant Greta
    jamex skrev 2008-10-20 23:17:17 följande:
    man får inte spekulera om trolla, va? men jag tror att den tråden jag är inne på o läser lite på har lite varning om sagovösen med massa ringar i öronen o svans...
    Inte spekulera!*slår på fingrarna*
    Ska läsa den sen,återkommer med mina spekulationer.
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-20 23:01:53 följande:
    Åh, tänk trädgårdsslangar runt snören i öljetthål som handtag. Och så stora fickor frampå där man ser allt som är inuti. Tror man, men i själva verket har man liksom inplanterat solglasögon, tampax, bikini och någon gammal mobbbe i främre facken. Som att bära på en ram!
    Nja.Inte min grej.Gillar mer stilrent.
Svar på tråden dårt asöires setuG