• KarJac

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-12 16:21:24 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 16:13:02 följande: inte alls alltsa?
    Typ. Och självklart är det bara svåra ärenden som kommer in. Är det ok att sluta nu?
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 19:09:47 följande:
    Kaos- ska din son heta Tiptop eller Snickers i andranamn?
    TipTop hade varit coolt. Eller Dumbledore.
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 19:12:39 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 19:11:06 följande: Ja Har just kommit hem franb tandlâkaren förresten. Gick över förväntan. Vi var bara tre som fick hålla fast honom.Och tanden är förmodligen död, kommer blir brun men borde sitta kvar. Inte avbruten i varjefall.
    Oj! Men gud, bara tre personer och inget knark? I am impressed! Inte kul med död tand dock.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 19:14:21 följande:
    Dumledore!
    Elias skulle hju hetat Dumbledore i andranamn, men det blev Lillebror istället. Alexander ändrade sig...
  • KarJac
    Pynta skrev 2008-12-12 19:16:47 följande:
    Jag är ett dumhuvud. Fel. Ett impulsivt dumhuvud.Jag har haft kontakt med en man, en kontakt som nu är off. Jag är inte sur på honom men han är nog lite...hm...trött?..på mig.Nå. Nu satt jag och läste en tidning på nätet och fick syn på något som jag vet intresserar honom. OCH som det impulsiva dumhuvud jag är länkar jag artikel till honom. OCH nu sitter jag här med gruvlig ångest och ångrar mig djupt. VARFÖR kan man inte ångra och radera skickade meddelanden??!!Jag är en idiot. Vid min ålder borde jag veta bättre, ha lärt av tidigare misstag, men inte. Glad i hågen och tjoflöjt gör jag om samma sak igen. Jag är pinsam. En pinsam idiot. * ångest*
    Äh. Alla är vi pinsamma idioter ibland. Det hör till livet. Det var ju väldigt snäll gjort!
  • KarJac
    MissKaos skrev 2008-12-12 19:18:30 följande:
    JAg tror det bilir Krister efter Pappa och Morfar i andra namn.
    Ge barnet en 17 namn. Då kan Krister få vara med.
  • KarJac
    MissKaos skrev 2008-12-12 19:21:38 följande:
    Bra plaN!Då kan han heta Skutt efter katten.
    Och PP! *dansar*
  • KarJac
    Pynta skrev 2008-12-12 19:23:31 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 19:18:05 följande: åh...jaa * kvider mig* Ska försöka tänka på det. Att det iaf var snällt gjort.Tack!
    Om han inte tycker det är snällt är han en idiot, och då ska han bara vara tacksam som fan att du ödslade av din dyrbara tid på honom.
  • KarJac

Grosshilda Akvarium Belgien är ju annars ett lite udda namn!

Svar på tråden dårt asöires setuG