Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*kräks omtänksamt över tråden på väg ut*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2009-01-01 17:17:48 följande:
    *kastar bajjs efter Bella*
    *fiser vänligt*
  • Perry the Platypus

*tjuvläser*

• Perry the Platypus

Japp, jag har förpassats till klickarpöbeln. Må Bredband2 brinna och förtäras i Hels lågor.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2009-01-02 15:27:38 följande:
    ..tillsammans med Com Hem.
    Visst, varför inte? Dem tillbringade jag också ett par år med att hata.

Igårkväll föll Arvid baklänges ner från sängen. Han grät floder och verkar fortfarande ha ont i ryggen. Jag Alvedonsuppar honom och försöker låta honom vara i möjligaste mån eftersom det verkar göra ont att bli lyft.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2009-01-02 15:31:31 följande:
    Stackaren. Har ni varit hos döktörn och kollat så det inte är något knas! Anmäl direkt till försäkringsbolaget också. Ska man alltid göra (föräskringstönt).
    Oj. Har jag inte ens tänkt på.

Jag ringde förstås VC imorse, men den sköterskan tyckte att deras sjukgymnast skulle titta på honom och gav mig hennes nummer. När jag ringde hade hon semester. Trist att de inte ens har koll på varann inom samma VC. Nå, jag ringde min mamma som har jobbat inom vården och hon sa att så länge han äter dricker och sover behöver jag inte hetsa upp mig.
  • Perry the Platypus

Ska ringa Trygghansa nu.

• Perry the Platypus

Nähe, de var inte intresserade av en anmälan innna jag varit i kontakt med en läkare el dyl.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2009-01-02 15:49:14 följande:
    Trygg Hansa.
    Ja, vi är bundna till dem gällande barn och bil fram till sommaren. Sen lägger vi rubbet i if.
  • Perry the Platypus

Arvid står nu här bredvid sängen och hetsäter päronbitar. Han är nog mest mörbultad, lille kraken.

• Perry the Platypus

*är tyst*

• Perry the Platypus

(men haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar Teletubbies)

• Perry the Platypus

*gluttar in*

Svar på tråden dårt asöires setuG