• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    Centurion skrev 2008-10-12 22:44:31 följande:
    Mäh! köpte en kjol som jag inte kunde ha = blev sur och nu ska jag baske mig i den..
    Vad för kjol?

Jag kommer i mina vanliga klâder nu, eller gjort lânge iofs, men jag hittar inte mina favoritjeans

Och nu ska jag ga ner till min vanliga vikt...hubba!
  • jungfu

var inte han i samma stund i lund, också...?

*anar oråd*

• siamusen
    jungfu skrev 2008-10-12 22:45:54 följande:
    var inte han i samma stund i lund, också...? *anar oråd*
    Ahaaaa...bajskorven är Knarkis alltsa.

Vi har knâckt mysteriet! Hurra! Eureka! Moussaka!
  • Millimina
    Centurion skrev 2008-10-12 22:44:31 följande:
    Mäh! köpte en kjol som jag inte kunde ha = blev sur och nu ska jag baske mig i den..
    Jag kan sy lite i den istället åt dig!

*gillar enkla vägar mer än dumma vägar*

• Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-12 22:41:22 följande:
    Är Cent modell i amelia. Men tänker nu banta? *tänker*Är det helt sunt att se sig själv på kort?
    Cent behöver INTE banta!Bara lära sig att köpa kläder i rätt storlek!
    *vet*
  • Centurion
    siamusen skrev 2008-10-12 22:45:49 följande:
    Vad för kjol?Jag kommer i mina vanliga klâder nu, eller gjort lânge iofs, men jag hittar inte mina favoritjeans Och nu ska jag ga ner till min vanliga vikt...hubba!
    Jättefin svart kjol åsså ides jag inte prova och naturligtvis kunde jag inte ha den
    Millimina skrev 2008-10-12 22:49:16 följande:
    Jag kan sy lite i den istället åt dig! *gillar enkla vägar mer än dumma vägar*
    Tant Greta skrev 2008-10-12 22:49:34 följande:
    Cent behöver INTE banta!Bara lära sig att köpa kläder i rätt storlek!*vet*
    Bara 3kg... Det är dom förbannade jävla hormonasen som gör att jag går upp i vikt
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Millimina

närapå ingen behöver banta. Några behöver bara sluta dricka läsk. Och åter andra skulle må bra av en långpromenad om dagen... (moi?!) Men alla är bra som de är. Bara själva tanken "banta" är dum och ful. Den gör oss sämre. Vi är som vi blev. Fine.

• Centurion
    Millimina skrev 2008-10-12 22:52:45 följande:
    närapå ingen behöver banta. Några behöver bara sluta dricka läsk. Och åter andra skulle må bra av en långpromenad om dagen... (moi?!) Men alla är bra som de är. Bara själva tanken "banta" är dum och ful. Den gör oss sämre. Vi är som vi blev. Fine.
    Ja appselut, jag ändrar mig -jag har ett intressant projekt på gång och det innefattar att klämma mig in i min kjol.
    Welcome to walk a mile in my moccasines
Svar på tråden dårt asöires setuG