Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Skulle precis stänga av datorn förut, hade fatt Gasse att somna vid 23.30...exakt nâr jag skulle stänga av datorn komhan springandes.

Och nu âr han ju piggare än vanligt för att han tagit en tupplur

suck!

• siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 01:55:37 följande:
    *blandar en drink till gasse och sjunger en vaggvisa*DONK.... nu sover han
    I wish

har du jobbat?
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 02:00:20 följande:
    ja, slutade kl 22 sen har ja suttit och grejat med dekorationer till doptårtor ja ska göra tills på lördag
    Vem ska döpas?
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 02:10:38 följande:
    barnas kusin21 vuxna och 10 barn... och hon har beställt två tårtor... tror INTE det kommer räcka, så därför ska ja göra en till.. på eget bevåg...ja ja hoppas det blir bra. bäbisen ska ligga på en täckt tårta och kronan kommer stå på en gräddtårta
    Vad för krona?
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 02:16:45 följande:
    en prinsesskrona som står på tork just nu... den va väl med under dagens bilder väl? ida freda asså iaf så kommer den stå i mitten och så ska ja spritsa grädde runt om... rosa givetvis på den täckta tårtan kommer bäbisen ligga i mitten, sen ska ja spritsa kristyr på... i nåt mnster sen gör ja en flarntårta som det är glass mellan, grädde spritsat ovanpå med mandariner i detta är till på lördag. undrar hur ja ska hinna
    Du far snaska amfetamin som Knarkis
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 02:20:53 följande:
    smart...att ja inte tänkt på det...
    Du behöver ju inte tänka nâr du har mig

Suck suck suck..gasse âr helt i gasen. Skoj natt detta blir.
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 02:23:01 följande:
    nu vakna eddie... grrrr... säkert han som tatt allttjack... ungenatti natti på dig och ge gasse en puss från mig, så kanske han somnar av rädsla.. hihi
    Natti och hälsa Eddie
  • siamusen

Jahapp...tänk om jag fortfarande sitter hâr nâr den förste av er kliver upp.

Hurra!

• siamusen

Morgon!

Gasse somnade klockan 04.52. Nagon som vill byta ungar?

Svar på tråden dårt asöires setuG