Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-21 13:56:33 följande:

Jamen titta, så fint det löste sig.Ni kanske kan hyra in en apa från Zoo också, som kan visa Gasse lite sköna moves och så. Man vill ju inte att han ska känna sig ensam där i buren.
    Ja, en söt
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:00:36 följande:

Jag menar en skrikande Gibbonapa kan vara rätt så irriterande...
    Fôr att inte tala om 2
  • siamusen

Fåret Shaun skrev 2008-11-21 14:21:39 följande:

kommer ni in på min sida?Inboxa annars så lägger jag till erska lägga lite sexualupplysningar i min gb
    Japp...coolt!
  • siamusen

Gick at helvete med att vara nyttig idag med Sa jâvla ledsen pa mitt liv just nu sa att det kânns som det kvittar iofs.

• siamusen
    Pynta skrev 2008-11-21 16:46:04 följande:
    * Tar Musen i knät och säger snälla saker*
    *snor godispåsen*
  • siamusen

Fruen fra Norge skrev 2008-11-21 18:27:50 följande:

*Åker på låtsassemester med Musen til Monaco. Shoppar och dricker färgglada drinkar med paraply*
    Det vore underbart trevligt pa riktigt. Fast jag skulle nöja mig med Nice ocksa iofs....

Funderar pa om man kanske skulle ta och flytta till nagot annat land.
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-21 18:31:41 följande:
    eddie fick sista dosen antibiotika i morse (spektramox) nu har han feber igen undrar om det K A N bero på vaccinet han fick förra veckan... tycker att han hade nog med feber de 5 dagarna med 40 i temp
    Eller sa âr det ett virus. Sant kan ju sitta i länge.
  • siamusen

Fruen fra Norge skrev 2008-11-21 18:36:03 följande:

Nice, Monaco whatever. Bara 7 minutt med helikopter så då lär det blir båda två
    Later bra det

Imorgon kommer en gammal polare till Paris förmodligen, men jag vet inte om jag kommer kunna träffa honom. Vore kul annars. Han bor i England nu sa jag har inte träffat honom pa 100 ar.
Svar på tråden dårt asöires setuG