• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac

Steg två: Låt verkrtygslådan ta semester. För evigt.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-13 13:00:33 följande:
    En omröstning vad är mest troligt att proppen skulle lyckas med vid renovering- Spika upp tapeter- hänga upp ett skåp rakt- Såga sönder ett rör- borra lite fel- anlita en hantverkare
    Inget av det!

Psykologen är till Gasse annars. Han körde som fan till klockan tre inatt igen.
  • siamusen
    Trogga skrev 2008-10-13 12:14:08 följande:
    musen vad heter gräshoppa på franska?
    sauterelle
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-13 13:42:45 följande:
    Inget av det! Psykologen är till Gasse annars. Han körde som fan till klockan tre inatt igen.
    ...och jag förstår inte hur du orkar...är PP's knark verkligen bra???
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-13 12:56:10 följande:
    Ja om han tvunget måste så är det väl ett bra ställe. Kladdar inte ner så mycket. Fast jag tror inte att han gör det där heller. Är det något fel på honom??? Har vi för mycket sex, får han inte utrymme att onananera?
    Varför skulle man isf vilja veta öht???
    Jaghar ingen koll på vad min man gör/inte gör i det fallet. Passar mig perfekt..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-10-13 13:49:45 följande:

...och jag förstår inte hur du orkar...är PP's knark verkligen så bra???
    Tydligen. Jag far ju inte smaka, ungen tar allt sjâlv
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-10-13 13:50:58 följande:
    Varför skulle man isf vilja veta öht???Jaghar ingen koll på vad min man gör/inte gör i det fallet. Passar mig perfekt..
    Nej jag behöver inte veta. Han vet ju inte om att jag använder Kaninen då och då när han inte finns tillgänlig.

Jag tror dock att jag skulle tillhöra den kategorin av tjejer som skulle bli lite stött om han onanerade i duschen, istället för att komma ut ur den ,nyduschad och härlig, och sätta på mig Räcka ut tungan
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-13 13:52:54 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-13 13:49:45 följande: Tydligen. Jag far ju inte smaka, ungen tar allt sjâlv
    Ehhh....musen. Där kanske ni har lösningen. INGET KNARK TILL GASSE!!!!
  • Fröken Sophia

..och inget godis, inget socker, ingen läsk...

• siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-10-13 13:55:21 följande:

..och inget godis, inget socker, ingen läsk...
    far han ju oftast inte. Godis hânder, men lâsk far han inte och socker âr atminstone jag försiktig med med tanke pa hur hyper han är utan. Han far inte ens C-vitaminer.
Svar på tråden dårt asöires setuG