• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Pynta

Åh, Sabrina! * Sjunger och dansar efter bästa förmåga*

• jungfu
    Pynta skrev 2008-10-13 20:16:02 följande:

, Sabrina! * Sjunger och dansar efter bästa förmåga*
    fantastisk skärning på bikinibyxorna
  • gutegirl

Jäklar vad jag är mätt!
    För er som bor i stockholm, om ni är sugna på skrovmål så kan jag rekommendera restaurang Abyssinia på Ringvägen. De har så himla god mat!!

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • jungfu

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-13 20:24:32 följande:

Jäklar vad jag är mätt!För er som bor i stockholm, om ni är sugna på skrovmål så kan jag rekommendera restaurang Abyssinia på Ringvägen. De har så himla god mat!!
    Mmmmm, jag åt där när de låg på Vanadisvägen Mums!!!
  • Pynta
    jungfu skrev 2008-10-13 20:20:54 följande:
    fantastisk skärning på bikinibyxorna
    * Skådar i kristallkulan och nickar * Det modet lär komma tillbaka.
  • Millimina

Jag hade aldrig förstått vilka totala spånhjärnor som finns i världen innan jag kom till FL. Jag trodde på allvar att människor i grunden var lika smarta och att en del hade kanske omständigheterna satt krokben för.

Sen jobbade jag som högstadielärare också. Det tog också knäcken på min tro. Några GICK bara inte att få engagerade om n å g o n t i n g.

*förlorar min barndomstro här*

• gutegirl

Det är kanske samma ställe? Det ligger på söder och jag kan tänka mig att deras adress inte är RIngvägen nu när jag tänker efter, eftersom de ligger in mot gården liksom.

jungfu skrev 2008-10-13 20:25:23 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-13 20:24:32 följande:Mmmmm, jag åt där när de låg på Vanadisvägen Mums!!!
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • jungfu

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-13 20:29:27 följande:

Det är kanske samma ställe? Det ligger på söder och jag kan tänka mig att deras adress inte är RIngvägen nu när jag tänker efter, eftersom de ligger in mot gården liksom.
    Det är samma ställe, men de flyttade till Ringvägen för nåt år sen. Innan dess låg de i vasastan. Åt du med såna pannkakor och röror och grytor till? Det är så GOTT
Svar på tråden dårt asöires setuG