Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Eras skrev 2008-11-24 21:46:16 följande:
    KarJac skrev 2008-11-24 21:41:55 följande:
    Sniffsniff säger snoken.
    *pluggar igen den med en champagnekork*
  • siamusen
    Pynta skrev 2008-11-25 01:55:42 följande:
    Öh?...Inte ett endaste litet inlägg på 2,5h! Är ni rädda för ormar? Rädda för mig? Har ni flytt tråden? Sover ni? Tittar på TV? Hänger på Fb? Gökar? Läser? Löser kordord? Funderar på vad ni ska rösta på vid nästa val? Funderar på vad ni ska äta till middag imorgon? Vad gör ni?* Plockar undan efter dagen. Slänger ett par helrör och en trasig snok. Sopar och torkar golvet. Låter en lampa vara tänd om någon skulle vara uppe och tassa inatt *
    jag har brakat med gasse. Nu väntar jag pa att Den Randige Fasan ska behaga krypa ut fran under sängen.
  • siamusen

Hurra..där kom katten Kan jag ga och lägga mig och läsa min nya bok

• siamusen

Stackars Eddie Ska jag klia at honom?

Fôr precis 4 ar sedan blev jag igangsatt med rufs förresten. Var nog nere och fixade telefon sa hâr dags.

• siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-25 12:46:51 följande:
    nej för fan.. stör honom inte när han sover voj voj, 4 år... blir det kalas i morgon nu då?
    Nej, proppens föräldrar är ju sjuka.

Och sophia- vi sover inte tills nu, nej Eller jo: Clovis ibland men han sover ju hela tiden mer eller mindre sa han räknas vâl inte?

Gasse somnade 2 igar och gick upp klockan 7. Han¨var poppis da kan jag säga.
  • siamusen
    SeriousGangBang skrev 2008-11-25 12:54:10 följande:
    ja men ändå... är inte det ganska länge för att vara han?att han somnade kl 2 är väl en annan sak kanske.ni har inte testat det där naturpreparatet än?
    Nej, men läkaren själv sa ju att det inte funkade
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 13:18:17 följande:
    Elelr såhär:3 ord - Helt jävla galen.
    Stämmer bättre

Gott det lät med pasta och lax
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-11-25 13:23:08 följande:
    Ja, men seriöst mår jagilla nu. Fattar inte varför.
    Meeeh

Nagon annan som blir kickad fran FL titt som tätt?
Svar på tråden dårt asöires setuG