Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

God morgon!

• Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 12:45:11 följande:
    Mmmm.... jävla knarkare att ligga å dra sig till halv ett.
    Vaknade faktiskt kl 12!
  • Tant Greta
    Eras skrev 2008-10-21 12:46:33 följande:
    Imponerad av att vi har en monark som faenimig kan räkna."...snart har vi 2 vargar, sen blir de 7..och sen har vi faen 14 vargar helt plötsligt. Jag måste få skjuta av det här enorma beståndet. Vargar e ju faktiskt rovdjur..de dras till våra städer."
    *Chockad*
    Kuken skriver långa meningar....utan anspelningar på sex.
  • Tant Greta
    Eras skrev 2008-10-21 12:54:39 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 12:52:51 följande: Kanske inte ska göra så?
    JO,superintressant att få reda på var du  står i vargfrågan.
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-21 13:03:25 följande:
    Jaha Greta, hur är läget? Ska vi knulla?
    Måste raka mufflan i såfall-orkar inte.
    Vi kanske bara kan ligga i sked?
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 13:38:34 följande:
    Men kan man inte råka klippa sig i skinnet då??
    Man klipper försiktigt,ta tag i håret och klipp.
  • Tant Greta

Är det för att jag proppmätt att jag inte fattar problemet med Troggas arbetstider?Eller är jag bara korkad?

• Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-21 14:28:41 följande:
    Va? Va? Har jag inte skickat??? Va fan!
    Sluta ljug!Du skickar dagligen bilder på dina kroppsdelar.
    *tacksam*
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-21 15:13:20 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 14:58:13 följande: Förmodligen.Hennes chef säger att hon inte får jobba annat än på em om hon ska vara föräldraledig femtio procent. Och vem vill att barnen börjar tolv och går till fem på dagis när all aktivitet där sker på fm? Men om hon jobbar 75% så ska hon börja tidigt på morgnarna. Innan dagiset öppnar. Och pappan jobbar långt borta, vilket blir oekonomiskt ur tidsaspekten det också.. han kan i så fall inte åka innan han måste lämna på dagis.. Dum chef. Bussa Milli på chefen! *funderar*Kanske är det fackföreningsperson jag ska bli??

Korkad alltså.
    Nu är jag lite skadad efter att ha jobbat på Företaget alldeles för länge,visst man får jobba 5o%-75%,men arbetstiden bestämmer Företaget.Utan hänsyn till dagistider etc.

Det får man lösa själv.

• Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-21 15:37:52 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 15:24:12 följande: Jadå. Företaget bestämmer till viss del och man ska inte ta hänsyn till dagis och sådant bara. Men om man är föräldraledig 50% så bestämmer man själv vilka _dagar_ man ska få vara ledig. Företaget kan inte säga att man ska jobba varje dag i veckan eller något sådant. Man kan meddela (två månader innan) att man är ledig måndag, tisdag och varannan onsdag. Sen är det säkert så att det måste finnas en rimlig för företaget att ha nytta av en de tider "man tänkt jobba" också.
    Aha,missade föräldraledig.Trodde att T skulle börja jobba "på riktigt".
Svar på tråden dårt asöires setuG