Inlägg från: Centurion |Visa alla inlägg
  • Centurion

dårt asöires setuG

bella_ hade du gått i terapi för fobin?

Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:02:44 följande:
    Ja. Har aldrig lidit av det. Men just nu känns det tufft att inte ha något syskon. Ego förlorade sin mamma för 8 år sen i just bröstcancer så jag vill inte belasta honom för mycket.Och nej - jag har inte gått i terapi för fobin. Har funderat kring det dock. Det är faktiskt inte själva kräkandet som jag panikerar över - det är illamåendet som knäcker mig och ger mig panikångest.
    Är det bekräftat cancer nu?
    Jag förstår din tanke i det hela. Kanske terapi vore något som kunde hjälpa dig i alla fall..
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:19:02 följande:
    Nej nej, inte bekräftat!! Prover har skickats på analys - vi talar 10 dagar väntan nu.
    Fyfan vilken jobbig väntan
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:22:48 följande:
    Ja. Jag försöker andas lugnt när jag tänker på henne. Framför allt försöker jag att inte tänka alls.
    Förstår det raring, ni har en jobbig tid fram till beskedet..
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:27:48 följande:
    Mmm. Det som känns så knäppt är att jag förmodligen oroar mig mer än vad hon gör. Hon är bra på att lägga locket på. Jag däremot är en can of worms; har jag väl börjat oroa mig så kan jag inte sluta.Varför är din man ett pucko idag förresten?
    Mm men jag förstår dig, i det här läget kan jag nästa tro att det är värre att vara utomstående är drabbad sas..

Åh lång story men jag skulle kunna................................
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:31:04 följande:
    Inga nya lån i smyg hoppas jag iaf??
    Mrrggpppphhhhhhhhhhh! det har delvis med ekonomi att göra. Är så jävla less på att han får betalningspåminnelser Arrrrrrrrrrgggh! idag är han jävligt billig..
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:37:07 följande:
    Tack. Och jag hopaps att din kropp nöjer sig med två små rosiga tvillingar.
    Vadou? är det flera?
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:36:33 följande:
    Ni skulle kanske prata med en bankman om hjälp med att lägga upp ekonomin. När man mäste tvätta sin byk offentligt brukar det inte vara så roligt längre att ta nya ån.
    Mm lite less faktiskt. Sen ska han köpa ditt och datt och tro inte att det är han som betalar
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:40:20 följande:
    Fy fasen vad jobigt för dig. Det måste tära på kärleken.
    Jag blir så jävla förbannad
    Pelargonen skrev 2008-10-18 23:42:07 följande:
    Min livmoder är "för stor" för att vara i vecka 12. Och det finns tre möjliga orsaker till det:1. Jag är skapt sån. Vilket dock (enligt BM) är föga troligt för då hade det visat sig redan under min förra graviditet. 2. Vi är längre gångna än vi tror. Föga troligt (enligt mig och maken) eftersom jag fick mens sista augusti men ändå tog sammanlagt sju gravtest (!) den månaden. Alla visade negativt. 3. Det är två (eller fler!) bebisar i min mage. Maken har panikångest efter att fått veta detta alternativ.
    Ska ni inte göra vul för att kolla det?
  • Centurion
    Pelargonen skrev 2008-10-18 23:44:47 följande:
    Vi blev erbjudna men kan lika gärna vänta med paniken tills i jul.
    Galningar
  • Centurion
    Perry the Platypus skrev 2008-10-18 23:46:30 följande:
    Det är så skönt att prata av sig här. Tack för att ni alla finns och skriver tröstande saker till mig!! Godnatt.
    Sov så gott raring, tänker på er och håller tummarna!
Svar på tråden dårt asöires setuG