• KarJac

dårt asöires setuG

DanBe skrev 2008-12-18 22:25:21 följande:
    KarJac skrev 2008-12-18 22:18:55 följande: så du försöker få mig att tro att du förändras åt det hållet när du dricker? tvärtom jämfört med alla andra...
    Mm. Annars är jag totally crazy, när jag blir full blir det tvärtom. Fyllekåt kanske, men det får du ta!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    DanBe skrev 2008-12-18 22:29:41 följande:
    jag ägnar mig inte åt sex annat än i syfte att föröka mig en gång per år. junior nummer 2 har samma prel födelsedatum som nummer 1, vi hade alltså två försök för att få en till.
    Okeeeej. Det är SÅ du tänker. Wow.

(freak)
  • KarJac

Jag ska snart äta lunch... Det blir pastasallad med parmaskinka. Gött.

• KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 11:20:20 följande:
    Jag åt en baguette med jordnötssmör.Jag kan fan inte gå idag känns det som. benen följer inte med.
    Ha dem på en kärra bakefter?
  • KarJac

jag vill ha mer rim!

Jag ska ge en bok till cocken och en elektrisk knivslip till min bror. Rimma på!

• KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-19 12:25:51 följande:
    Borde det inte vara tvärtom?
    CockEN? Elektrisk knivslip? Skojar du? Han anser det vara ett fruktansvärt påfund, alla vet väl att det blir bättre att slipa för hand???

Han ska också få ett giftset med hans ungdomsparfym Davidoff - Cool water.
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-19 12:30:47 följande:
    Till CockenDu är inte lärdutan mera dumdenna lunta är du värdlâs den och bli stum
    Skitbra rim musen!
    Boken cocken ska ha handlar om tillsatser och gömda e-nummer och sånt. Han hatar tillsatser och glutamat och allt vad de heter. Han kanske till och med kommer att läsa denna boken!
  • KarJac
    Tant Greta skrev 2008-12-19 12:43:09 följande:
    Minns du hur du luktade som ung?Nu luktar du lite mer som en gammal pungEn skvätt här eller därKan ju bara få mig att vistas mer i din sfär
    Hihihi! Den var bra.
Svar på tråden dårt asöires setuG