• Ickan

dårt asöires setuG

morrnmorrn

Grattis Bell, nu kan du börja sälja rekvisita dyrt.

A är med förkyld och jag har varit vaken sen halvfem. *trööööött*

• Ickan

Påsättaren har inte uppdaterat mig på läget hemma ännu. Blir ju nästan nervös juh :-/

• Ickan

Nej, de sov har jag fått veta nu. Jäkla unge o hålla mig vaken mellan 4.30-6.00 o sen sova hela fm. *grr* fast han ahr fått sin första tand nu.

Tant Greta skrev 2008-11-14 11:27:39 följande:

Går säkert jättebra Han har fullt upp bara kan jag tänka mig.
  • Ickan

Man kan tycka det... fast det var mig han ville äta på och jag kunde efter det ha väckt påsättaren o sagt till honom att ta hand om ungen men jag visste att jag ändå inte skulle somna om förrän A sov så det var liksom ingen vits med det.

Fröken Sophia skrev 2008-11-14 12:52:16 följande:

förlåt, men borde han inte hållit påsättaren vaken då? Han är ju faktiskt pappaledig om dagarna.
  • Ickan

Ja det är ju faktiskt ganska mysigt.
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:01:11 följande:

Ohuii vad det låter läskigt när du uttrycker det så..."äta på". Men jag förstår.
  • Ickan

Nej, det är fult.
    Men det förstår ju inte tonåringen för de är en sån sort som vet allt redan och tror sig veta att det är snyggt. O i det fallet får tonåringen absolut inte pierca och sen töja ut hålet m diverse attiraljer så att det aldrig läker ihop.

Suri skrev 2008-11-14 13:02:16 följande:
    Min 13 åring vill pierca sig i läppen, får hon det?
  • Ickan

Alltså, jag menar att förmodligen är det bara att ge upp o låta dem pierca sig men inte töja ut hålet iaf.

Ickan skrev 2008-11-14 13:05:50 följande:
    Nej, det är fult. Men det förstår ju inte tonåringen för de är en sån sort som vet allt redan och tror sig veta att det är snyggt. O i det fallet får tonåringen absolut inte pierca och sen töja ut hålet m diverse attiraljer så att det aldrig läker ihop.
  • Ickan

Det är iaf fulare med näsring ála tjurring mitt i näsan.

• Ickan

Varför välja?
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:22:02 följande:

Dagens svåra val. Fikabröd eller Daim?
  • Ickan

Bläää, fast onekligen jävligt kaxigt gjort.

Opiercade Ickan funderar förresten på om 30-årskrisen ska resultera i ett par öronpiercingar.

KarJac skrev 2008-11-14 13:32:41 följande:
    NEJ! Fast lite skräckhistoria: min mamma ville inte låta mig - 15 år - pierca näsan, vilket slutar i att jag själv, på skolans toalett, med ett örhänge piercar näsan med hemsk inflammation som följd. Sedan fick jag gå och göra det "på riktigt", men betala själv fick jag (fast på den tiden kostade det bara 50 kr hos frissan..).
Svar på tråden dårt asöires setuG