• Suri

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-11 14:15:57 följande:
    suri, han är lite bättre, har varit något gladare idag, trots att han inte somnade förrän just precis nu.. Men han är så ostadig i kroppen. Läskigt tycker jag nog! Hur är det själv? Vant dig med trean ännu?
    Japp ( ) nu börjar  jag vänja mig. Sune sover bättre på dagarna fast jag är för trött för att få något vettigt gjort. Eller, det går upp och ner. Vissa dagar gör jag massor. Andra dagar sitter jag i morgonrock, kollar på Opra, ammar och surfar. Helt ok. Rätt mysigt.

Vi får väl ta en Allvarligaträff, du, jag och Trogga sedan? När alla är friska. Trogga var väl också hängig?
  • Suri
    Millimina skrev 2008-11-11 14:18:15 följande:
    Någon som känner någon i hongkong möjligtvis??
    *funderar*

Min kusins man bor i Kina. Kommer inte ihåg om det var där eller i Peking, eller var det nu var... *förvirrad* Är Hong-Kong Kina?

*skäms*
    Alldeles för länge sedan jag gick i skolan, eller kan jag skylla på amningen? *håller tummarna*
  • Suri

Ååhhh, en namndiskussion! Härligt.

Jag tycker Liv eller Rut.

• Suri
    Pynta skrev 2008-11-11 16:33:07 följande:
    Hej tråden! Här kommer en fråga av det något udda slaget. Någon som vet hur lång tid det tar innan vätskorna börjar att rinna ur en död kropp? En död kropp i normal rumstemperatur?

Jag ska fråga en kompis
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-11 18:21:42 följande:
    Irma är fint. Flicknamn âr svara...hmmmm...jag gillar: Lucille Georgia Hermine Flora Grace Violet Juliet Esmée Blanche
    *dog*
  • Suri

Flora
    Juliet

Fina

De andra gillar jag inte

Men man vänjer sig ju vid de flesta namnen. Ni har ju vant er vid Sune nu va?

• Suri
    Chilimon skrev 2008-11-12 09:30:20 följande:
    Aaaah, en annan får gå och sova ett par timmar igen. Har sovit 1.5 timme i natt
    Gör det du.

*stoppar om*
  • Suri

Appropå Julmust...

Min kompis farmor bjöd på fika förra helgen. Jag fick cola. Hon undrade hur den smakade för det var sådan där billig från Willys. Det var i alla fall den äckligaste vidrigaste colan jag smakat. Knappt drickbar. När jag sedan går ut i köket ser jag flaskan och det är inte alls cola. Det är julmust, någon billig variant, dessutom light.
    Nästa gång jag dricker och jag vet att det är julmust smakar den lite bättre, fast inte gott. Det var ingen god sort.
    Hoppas jag kommer att kunna dricka och njuta av julmust i framtiden trots detta trauma.

Svar på tråden dårt asöires setuG