Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

LickMeUp skrev 2008-10-14 21:58:03 följande:
    hejhejdet gick bra förut, ska träffa en brukare på torsdag, klaffar det hamnar ja på viklistan... jippi för timvikariat.. *stressar röven av mig*
    Har jobbat som PA. Hatade varje minut.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

PP - här kan du nog kränga dina hemkok: www.crimemedicine.com/

• Perry the Platypus

*går och lägger mig*

Natti alla tjackslampor!

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-15 15:08:38 följande:
    wow! Kolla vad mycket barnbidrag jag kommer få när bebisen kommit! 5.514Jag anar en ny karriär!!
    Hmmm. Det där var en udda siffra för fyra ungar.
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-10-15 15:16:56 följande:
    Nästa story från verkliga livet... Grannens son o hans fru har nio barn. De har skaffat nästa så fort föräldrapenningen från första bröjat sina. O de bor i ett hus på typ 130-140 m2. Ganska trångt m andra ord. De stora barnen är därför ganska ofta hos sin farmor (vår granne).o GUTEGIRL o skrev 2008-10-15 15:14:21 följande:
    Så sympatiskt.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-15 15:31:54 följande:
    Hans äldste får ju studiebidrag, dotterns går till mamman. Kan man räkna med studiebidraget också?
    Tror jag inte.
  • Perry the Platypus

Oj. Nästa gång ska jag inte tro utan veta innan jag uttalar mig. Generad

• Perry the Platypus

Idag varierar Ego och jag oss lite och smågrälar över sms istället.

Svar på tråden dårt asöires setuG