Inlägg från: Centurion |Visa alla inlägg
  • Centurion

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-10-18 23:47:11 följande:
    Haha!! Så säger alla. Min pappa flinade mot maken och gissade på trillingar. Maken blev så svettig att pappa vart tvungen att bjuda på en whiskey och därefter ett glas rödtjut.
    Hahahahaha... Äh får ni en över kan jag ta den
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:11:53 följande:
    God morgon, Sunshine! =)
    jag är ond! Hur är det med du?
  • Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:15:56 följande:
    Näh, inte kvittrar jag. Men torktumlarbarnet jag har sover fortfarande! Det är första gången han somnat om. Annars är det sju som gäller. Passar mig lite sisådär. Och det var pappans tur att få sova lite mer. Men nu fick vi sova båda två! Hahaha!
    hur gammal är han/hon?
    Millimina skrev 2008-10-19 10:16:44 följande:
    Varför är du ond idag då, vackra du?
    Kukkarlen kan vara i kombination med hormonerna för just nu skulle jag kunna ta mitt pick o pack o flytta..
  • Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:20:43 följande:
    Han är femton månader. Och det där med karln. Jag läste lite igår om betalningsanmärkningarna. Det är jobbigt när det handlar om pengar. Jobbar han och så?
    har ni ett barn?

Jamen jag är less på att vara hans morsa. Jo han jobbar men lönen räcker i princip bara till räkningar eftersom han har skulder. Mat etc får jag stå för. Nu tycker han att vi ska köpa bil för 130', i lördags golv till hallen -tror visst att jag är gjord av pengar. Sen spelar han en hel del dator. Äh har inte ett uns jävla ansvarskänsla *suck*
  • Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 10:33:53 följande:
    Cent, nej, vi har tre killar. (apropå pojktråd) 12,5 och 15 mån. Ah, svårt när han inte förstår problemet själv. Vad säger han när han ser program som lyxfällan? Han får inte lite sympatiångest då? Tror man ska börja där och prata. Inte ta hela grejen samtidigt. Men kolla om han kan förstå situationens allvar..Om jag får vara förmäten att ge råd vill säga, annars kan du bara bortse från mig. Mina sympatier har du i vart fall. Svårt att inte vara överens om hur man vill ha det!
    Höhö men han tycker att de i lyxfällan är förkastliga, inte har han sån problem inte..

vad jobbar du dom milli?
  • Centurion
    Pelargonen skrev 2008-10-19 11:18:26 följande:
    Hej! Varför skapade Allah/Gud förhud om den ändå ska skäras bort? *uppriktigt intresserad*
    intressant frågeställning?
  • Centurion

"jo kroppen e ju normal, men ansiktet ser ju typ platt ut"

Citat från lillebror ang bilderna i tidningen hahahah

• Centurion

"men ser inget alls av din höknäsa"

lillebror igen, det värmer i hjärtat haha

• Centurion
    Millimina skrev 2008-10-19 12:46:55 följande: