• KarJac

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-20 22:47:14 följande:
    KarJac skrev 2008-12-20 22:46:13 följande: Nej, jag maste ju hitta en kul trad att hânga i först pucko-pp!
    Lugn, lugn, lugn.
    Knark finns det till alla som roar mig. *sätter mig tillrätta*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-12-20 22:59:23 följande:
    KarJac skrev 2008-12-20 22:56:54 följande: gemiggemiggemiggemiggemigemigemiggemig...NUNUNUNUU UU
    Du börjar faktiskt roa mig lite nu.... snart så!
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-21 10:16:10 följande:
    *är inne tillfälligt på en f-ing dongle*Vår uppkoppling har dött och Ego tycker att det är "nyttigt" för mig att inte kunna FL:a så han stressar minsann inte för att fixa och jag är blond och kan inte. Här är det iaf sol och vackert och jag ska snart iväg och handla. Hela familjen är sjuk så det blir inget gulligt tvåårskalas idag.
    Grattis till sonens tvåårsdag och här får Ego en stekpanna att slå sig själv med! Bella får en mjuk klapp att öppna i lugn och ro (ledtråd: börjar på P och slitar på P).
  • KarJac

Den 26:e ska du plugga MissK!!!

Nu har jag: shoppat, bakat pepparkaksgrissinis, ätit hos svärföräldrarna, lämnat kvar barnen i deras vård, packar kläder för sju veckor.

I morgon: SISTA ARBETSDAGEN!!! Sex timmar sedan WROOOOM till Götet. Jag kan vara din doula MissK!

• KarJac

Hej hej! Precis sett Burn After Reading. Den var bra!

Vad ska jag göra nu då? Förslag? Träna? Sova? Packa lite till? Lägga fram kläder till i morgon? Knulla?

• KarJac
    Garageänkan skrev 2008-12-21 21:11:31 följande:
    KarJac skrev 2008-12-21 21:10:40 följande: sista alternativet GIVET, har jag gjort 2 ggr idag
    Vi borde verkligen göra det, barnen är ju borta. Men jag har redan fått tillräckligt mycket i helgen egentligen... Men, men, det är väl lika bra att passa på!
  • KarJac
    DanBe skrev 2008-12-21 21:19:20 följande:
    KarJac skrev 2008-12-21 21:13:26 följande: Kan du få tillräckligt mycket?
    Jag ska köra till Gbg i morgon, vill gärna kunna sitta skönt hela resan. Annars, nej, men det visste du väl redan?
  • KarJac
    Centurion skrev 2008-12-21 21:42:48 följande:
    hej hej alles! hur har ni det?
    Hej Cunt!
    Här är allt bra, hur är det själv?
  • KarJac
    Centurion skrev 2008-12-21 21:45:19 följande:
    Det är bara bra här.. vad ska du te gbg för?
    Mina föräldrar bor där, vi åker alltid dit och denna gången ska vi vara där en hel vecka. Eller ja, Cocken får hem och jobba på annandagen, men jag och barnen stannar. Sköööönt.
  • KarJac
    Centurion skrev 2008-12-21 21:50:50 följande:
    Mmm härligt! bli lite ompysslad
    Jag ser faktiskt mest fram emot mina sovmorgnar... mmmm....
Svar på tråden dårt asöires setuG