Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Idag är proppen pa stralande humör

• siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 12:44:19 följande:
    Grattis.*räcker fram vandringspokalen som en fin julbonus*Men idag är dagen som du kanske får hjälp med din alienbortbyting!!  
    Ja, eller så sitter tanten där i velourdress och glor. Sen suckar hon och går ut och röker braj.

Vet inte om jag ska ta med Clovis eller ej. Proppen ska stanna hemma med rufs för päronen är fortfarande sjuka.
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 12:56:59 följande:
    Kan le Preupp hantera både Klåvis och Rufs då?
    Far vi hoppas.
  • siamusen

Hemma igen fran Dr med knark.

Gasse visade sin charmiga sida och plockade sönder hennes arkivskåp pa tre röda. Klängde överallt, lekte med alla leksaker i en nano-sekund ungefâr, sprang omkring som en dåre. Var sig sjâlv helt enkelt.

Sa hon kom fran till att han var superaktivoch överintelligen men att kroppen inte riktigt hânger med för att han är för liten fôr en del saker.

• siamusen

Ja,just det:

vi ska tala mycket lugnt med honom ocksa sa att han har det lugnt runt sig. Funkar bra med proppen det.

• siamusen
    Pynta skrev 2008-12-01 15:13:40 följande:
    Hon kanske skulle behöva träffa Proppen också.
    Nästa gang.

Han fick tre homeopatiska medel och en lugnande riktig medicin.
  • siamusen
    Suri skrev 2008-12-01 15:17:45 följande:
    Svar på #13349
    Proppen?
    Nej, men tänk vad nice det vore
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-12-01 15:21:12 följande:
    Men jag satte ju diagnos på honom jag också. Samma! Minns du det?! Och jag har inte ens träffat honom!
    Jag vet
    *

Ja, han fick tre homeopatiska saker som tydligen funkar väl tillsammans med den riktiga medicinen.
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-12-01 16:09:10 följande:
    Vad händer nu? Medicinering eller vad? Terapi? Bootcamp? Enkelresa till månen?
    Knark och aterbesök om 2 veckor. Kan han få sönder resten av inredningen ocksa.

ja,just det..han tog även tag i en matta med en stol pa och drog undan mattan snabbt som fan...slog ut med hânderna och ropade : Taaaaadaaaaa.....
Svar på tråden dårt asöires setuG