• DanBe

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-12-24 12:31:41 följande:

DanBe skrev 2008-12-24 12:30:59 följande:
    Vill också ha mat mrn här luktar det avlopp och helvete så jag avstår en stund...
    Du får titta förbi här så får mannen i huset städa avlopp medan du äter dig mätt.
  • DanBe

siamusen skrev 2008-12-24 12:24:01 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-24 11:58:48 följande:
    oooh har du fatt en Proppen Special i julklapp
    häll i proppen ett par liter glögg så kommer han säkert i lugn julstämning!
  • DanBe

Så det är några fyllon uppe fortfarande! Nu har jag proppat i släkten en massa mat och sprit. Och fått dom alla i säng så att jag kan få lite kvalitetstid med datorn!

• DanBe

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-25 00:12:22 följande:

Och själv är du nykter som en scout på läger?
    Hur visste du det?? Försöker återställa vätskebalansen med en enklare öl innan läggdags. Tomten måste väl få någon belöning och det är den jag får fixa till själv av de rester som finns i dryckesväg.
  • DanBe

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-25 00:19:28 följande:

Aj fan, typ fyrtionånting gammal och får dricka häxa...*styrkekram*
    tack för det. precis vad jag behövde. men du kan väl vara snäll och inte nämna min ålder nästa gång. jag vill ju att de andra ska tro att jag är ung, snygg och framgångsrik!
  • DanBe

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-25 00:25:09 följande:

Är du inte *host* det?
    det är klart jag är! det är vi väl alla?
  • DanBe

Nu ligger alla och sover förmiddag förutom junior och jag. tydligen ansågs jag vara den som är piggast idag så jag får vara uppe och leka. det baseras visst på att jag orkade vara vaken längst igår. vet inte om jag håller med.

• DanBe

karjac fick inget jul-sex igår så hon är frustrerad och stressad och skriver tvångsmässigt här istället.

• DanBe

KarJac skrev 2008-12-25 11:36:09 följande:

Sex är överskattat!
    Glömde det!
  • DanBe

Trailer T skrev 2008-12-25 11:43:43 följande:

Jag kunde fått sex igår men ville inte Fick hela sex and the city serien,så jag kollade den istället
    Är det så det blir så ska jag aldrig köpa sex and the city till min fru!
Svar på tråden dårt asöires setuG