Inlägg från: Chilimon |Visa alla inlägg
  • Chilimon

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-30 15:55:56 följande:
    Hörni -när ska magen "sjunka"?OCH är det verklgein sant att den lixom känns mindre då? (jag har plötsligt fått navel igen..? )
    Minmage försvann i vecka 35+nånting, den liksom "halkade ner"
    Och fisen kom i vecka 37+0 så det kan va på g
    Ät gul snö - det KAN vara öl
  • Chilimon

Läste nu att du "bara" är i vecka 30, så fisen får allt stanna där inne ett tag till!

*skäller på magen i förebyggande syfte*

• Chilimon

*moonar*

• Chilimon
    siamusen skrev 2008-10-30 20:16:15 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 20:14:54 följande: Harry är fint pa riktigt. Och Henry.
    Harry heter ju brorsans spöke

Kay som är gay, musen?
  • Chilimon
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 20:22:18 följande:
    Ja, det blir nog Karl Adam Harry tror jag. Med Karl som tilltalsnamn.
    Karla Adama Harrylina, blev det nu
  • Chilimon
    Garageänkan skrev 2008-10-30 20:24:16 följande:
    Jag har fått en ny hobby. Om jag sitter jättelänge på fötterna i soffan liksom har fötterna under ändan så domnar de och jag tappar lkänseln och sen ska jag försöka gå men de är som spaghetti. Jättekul. Eller...? Hm låter konstigt. rekommenderas inte för gravida och stela.
    Hahaha, inte bara jag som har den hobbyn allså¨
    Jag lyckas ta mig till diskbänken och står sen och förbannar mig själv, för jag kan ju inte gå tillbaka och sätta mig för det gör för jävla ont
  • Chilimon
    Trogga skrev 2008-10-30 20:45:23 följande:
    Ni som huserar här i förståndiga tråden har ni tips på hur jag kan förbereda mig inför möte med fack och chef?Inboxa gärna tips.Jag blir nervös inför detta fast jag inte gjort något fel, mest för att de på facket sa att min chef säger att jag ljuger.
    Att hålla sig lugn och inte visa ilska brukar visa vem som har mest huvud

Så håll dig lugn och om hon avbryter, säg bara "kan jag få prata klart?"
  • Chilimon
    Trogga skrev 2008-10-30 20:53:03 följande:
    En till.Eller om man skadat sig måste man testa om det fortfarande gör ontex, stukad handled, gör det lika ont varje gång man vickar på den? Svar JA
    Hahaha, ja det där med handlederna känner jag igen, ska på ENeG-undersökning nu på måndag och ska operars i januari, och jag vickar säkert 20 gånger per dag för att "känna om det fortfarande gör ont"
  • Chilimon
    jamex skrev 2008-10-30 21:04:31 följande:
    Har skickat ut inbjudnignarna till makens överraskningsfest, å inte fått så många svar.. de tycker det är för låmgt borta, (trol. för att de måste ha bil hem, så då kan man inte dricka så mycket) Det är 3.5 mil. Fy fan vad besviken jag är på mannens sk "kompisar" !!! Definitivt sista gången jag gör nått! Kommer de inte med bra förklaring ska de få på fan. Jättebesviken, nästan så jag vill böla o inte kan jag prata med mannen om det heller...
    vad är det för överraskningsfest?
  • Chilimon
    jamex skrev 2008-10-30 21:08:21 följande:
    Han fyller 30 i början av nästa år, men vi har förhoppningsvis annat att göra då, så jag har fixat en fest till honom! Hyrt en aula där vi kan se film först (nått kul måste man ju göra,lite annorlunda start på en fest..) o sedan mat o dryck här hemma.
    Vad söt du är mot honom
Svar på tråden dårt asöires setuG