• M y

dårt asöires setuG

Suri skrev 2008-10-06 19:48:09 följande:
    Hur FAN kan jag vara hungrig nu när jag nyss åt middag??
    maten har hamnat i fel strupe
    Regel nr 1: Jag har alltid rätt Regel nr 2 Om jag skulle ha fel,gäller regel nr 1
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-06 19:50:54 följande:
    Jaja, vi fattar ändå inte vad du säger.My>> Själv är jag jävligt sugen på en liten espresso-jävel!
    som Filip säger: Mamma dricker kaffe jätte länge,pappa dricker pesso snabbt som fan.

Ja,mina barn svär ibland.
    Regel nr 1: Jag har alltid rätt Regel nr 2 Om jag skulle ha fel,gäller regel nr 1
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-06 19:56:18 följande:
    Jaja, sådan mamma. De kanske ger sig på kaffe när de blir större....
    Bara det e rätt sort så e det elt OK
  • M y
    Millimina skrev 2008-10-06 20:06:14 följande:
    OMG! Vilka jävla elever det finns!
    OMG! Vilka fröknar det finns! (dagisfröknar)

Min 3-åring har brännmärke på benen utav sina gummistövlar,byxorna va uppe vid knäna och ca 3dl vatten i varje stövel.Nice
  • M y
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 20:42:36 följande:
    Vafan! Var håller ni hus?
    på FL....fast inte här

på er
  • M y

Går och lägger mig

Go´natt på er,tack för sällskapet

Lycka till Suri

• M y
    Trogga skrev 2008-10-18 20:29:20 följande:
    Har det hänt något idag?
    Jag har träffat PPs man

Heeej tråden!
  • M y

Heeeeej Tråden och alla i den

*dricker Jukmust* (julmust)

• M y
    Tant Greta skrev 2008-10-24 22:17:17 följande:
    Hej schlamp!
    I wish I was
  • M y
    DanBe skrev 2008-10-24 22:19:26 följande:
    M y skrev 2008-10-24 22:14:27 följande: men hejhejhej!
    hej hej hemskt mycket hej!

Läget?
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-24 22:22:24 följande:
    My, när ska du ta din kukmust och kaffesump och komma hit?
    Jag va ju där i helgenmen den endajag fick träffa va din sambo,inte så lite det men hade varit trevligare att få träffa dig med tanken på att jag säkert hade känt igen dig och hälsat
  • M y
    DanBe skrev 2008-10-24 22:26:08 följande:
    M y skrev 2008-10-24 22:21:37 följande: jorå, är väl vid liv i alla fall. jobbar för mycket, tjänar för lite, har inte varit full på tre veckor, det är så mitt liv är...
    låter ju ärligt talat för djävligt,hur orkar du ha det så
    Du får se till att förgylla livet med något trevligt snart,en fylla eller lite popcorn
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-24 22:27:10 följande:
    Jag har inte frågat honom om det. Han trodde väl bara att någon flörtade med honom och blev skitglad. Men du ringde juente miiiig.
    Jag smsade,fast du svarade ju inte direkt
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-24 22:36:47 följande:
    Näe, men vi var ju först på Nova, sedan handlade vi, sedan stod jag hemma och bakade pajer. Kan jag skylla på barnen? Hur som hade jag ju inte haft tid då men snart har jag säkert det! Gå ut med mig och mina kollegor i Malmö nästa fredag!
    På Nova var jag ju också,gick och tittade efter Kärin

Nästa fredag kan jag inte,man typ nästa lördag igen då e jag ledig och öppen för allt möjligt.Då kan vi hitta på en massa kul på dan,gå och bada,spana in babes Dricka kaffe,äta lax till lunch...På kvällen kan vi gå ut och dricka lagom mycket.

Skulle det va något? Jag bjuder på Jukmust
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-24 22:45:41 följande:
    Nopp. I am going to la Stockholmia och träffa FL-folk. Sorry. Kanske jukmust helgen efter? Eller ännu hellre helgen när cocken är ledig så vi kan köra på ordentligt.
    Nu vet jag inte vilken helg det är,men jag e ju ledig den helgen då kocken jobbar.
    Men jag vill ju testa hans pasta nästa gång jag är där Så du får snällt fixa barnvakt,Ickan kanske kan ta dem
  • M y
    KarJac skrev 2008-10-24 22:56:40 följande:
    Ja just det. Det är ju skit. Men jag fixar Ickan, vi drar någonstans. Och gör vad vi vill. Det du!Jag kan ta med hur mycket pasta du vill. Vilken slags pasta föredar du? Vet ju bara vilket kaffe du dricker...
    vilket kaffe jag dricker?
    Jag dricker inte kaffe längre,får inte dricka kaffe,ska inte dricka kaffe,kaffe är inget för mig,kaffe smakar skiiiit.Eftersmaken e rent flr djävlig, u fy faaaan va vidrigt.Aldrig mer!
    Inte bra för min hälsa eller hjärta.
  • M y
    Tant Greta skrev 2008-10-24 23:03:25 följande:
    What????Varför har du slutat med den bruna bönan????
    to make a long story short; I had have enough.
  • M y
    Tant Greta skrev 2008-10-24 23:17:33 följande:
    Du är på smällen?
    nej,det vore så mycket bättre. Nu mår jag inget vidare alls.
Svar på tråden dårt asöires setuG