Inlägg från: LickMeUp |Visa alla inlägg
  • LickMeUp

dårt asöires setuG

PP: började på mcDonald´s som 18åring...HAHA.. värre kan det inte bli

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • LickMeUp
    KarJac skrev 2008-10-14 22:23:50 följande:
    Ja, fast har inte McD rätt så bra möjligheter till internutbildning?Jag började på ålderdomshem som 17-åring. Tjoho! Började min karriär genom att hålla koll på senil gammal gubbe som hade som vana att slänga fram den sure och kissa. Efter gick jag med en mopp i högsta högg och försökte styra hans fjase. Kul.
    ja man har goda chanser att komma upp sig om man bara vill. ju högre befattning man har ju mindre behöver man göra
    de har ju bonussystem med, så arbetar man bra så stiger lönen... så som det ska va tycker ja.

gillar inte såna som får lika mycket i lön, men knappt gör hälften av vad en annan gör.
  • LickMeUp
    KarJac skrev 2008-10-14 22:22:10 följande:
    Cocken lade förresten märke till att jag slingat håret idag.
    gjorde puckot med sist.. men det kanske beror på att det va han som gjorde det..HAHA
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-14 22:27:16 följande:
    Jag jobbade i affär nâr jag var 15 ett par manader efter jag slutade högstadiet ni förtid Nästa jobb var natterska pa Grand Hotel nâr jag var 17.Jobbat pa demensavdelning ocksa ungefâr samtidigt.Det efter det var översâttarskiten i Paris.Sen minns jag inte i vilken ordning eller vad exakt jag gjort
    överättarskiten.. hmmm
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-14 22:40:02 följande:
    Enda flaskorna vi anvânder Clovis vägrar alla andra.
    va samma med båda gossarna.. hade inga problem med de heller
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-14 22:46:51 följande:
    Vi är nog ovanligt entelligenta här i tråden
    måsste va så juh.

btw.. en kompis tog reda på könet på  bäbis i magen ida... det kommer en Nemho Fundersam
  • LickMeUp
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:48:20 följande:
    Ja eller, jag fattar INTE hur man INTE kan få den att funka... fast en gång mitt i natten när KB va stressad glömde han sätta dit gummiringen så allt rann ut haha
    HAHAHAHA

dock har det några ggr runnit ur den när man ställt den upp efter att ha matat, om det varit nåt kvar.
    men såna grejer kan ju bero på om man skruvar åt ventilen för hårt, för då korvar sig ju den vita packningen och håller inte tätt
  • LickMeUp
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:50:52 följande:
    Kom och HJÄLP mig i tråden nu med det tipset SNÄLLA. Jag blir helt störd snart gör jag en youtibefilm ala pogo pedagog...
    kopierade vad ja skrev här
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 22:50:11 följande:
    LMU, vad umgås du med för folk egentligen?
    hmm... ja du

nej nu ska ja gå å lägga mig. vem vet, kanske får ja jobba i morgon... snark
  • LickMeUp
    Ickan skrev 2008-10-15 10:40:30 följande:
    Nu har vi varit ute o provgått med nya vagnen.
    vad för vagn?
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-15 11:48:06 följande:
    Morgon!När får man sova? För här får man inte sova pa dagen eller natten...finns det nagon annan tid?
    fly till alice i underlandet, där an de fixa till tiden
Svar på tråden dårt asöires setuG