Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

ah, då var det du!

trist att behöva missa det! Jag vet att du försökte ge bort biljetterna i tråden då, men jag skämtade bort det. Sådana där saker kan fastna i mitt minne... när jag försöker skoja och det kommer ut fel och klumpigt och jag tänker nu att jag kanske lät lite dum.. förlåt för det iaf!

(måste göra bot, särskilt efter dagens övningar på stadens nyanlagda skola som vikarie.. DE ungarna borde lära sig be om ursäkt!!! Så jag tänkte praktisera det själv också )

• Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-10-07 08:22:11 följande:

Klart att han är kör i dig Suri. Vem är inte det???
    Haha, precis vad jag tänkte säga jue!
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 08:33:44 följande:
    Nu har en mycket arg kund skrikit åt mig och kravt att tala med min chef. *suckar*
    Ge kunden mitt nummer. Jag jobbade med högstadieelever igår, så den kunden kommer förlora diskussionen så hårt!

Helt ofattbart aggro man blir av femtonåringar som inte kan de enklaste regler! Den där skolan ska dessutom vara en "bra" skola! Tror faktiskt att bra skolor har jobbigare elever. De kommer säkert lyckas i sina liv, men de är inte trevliga att ha att göra med, det är säkert.

Tur att jag är en så urbra vikarie att jag vinner över dem. Men pip-lisen som vi hade i bild.. hon hade varit död vid det här laget!
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 08:39:15 följande:
    Du kanske kan hälla ner räkskal i hennes brevinkast? Det borde lära henne något.
    näe, det behöver du nog ingen hjälp till! Det gör man ju i smyg. Gör din chef sådant för dig? Härligt att ha en sådan på sin sida!

Jag gör saker in the open. Argumenterar och skäller ut. Tar i försvar. Sådant. Har allvarliga funderingar på att starta websidan: vuxen.se. Dit kan man vända sig när man behöver någon som står på ens sida. Har bara lite svårt att tänka ut hur betalningen ska skötas.. Ska man ordna det som någon sorts telefonhorelinje?
  • Millimina

Hm? Blev det något fel? Jag tyckte jag postade ett grattis till Karjac alldeles nyssens...GRATTIS iaf..

...nu har det gått för långt asså. Inte ens JAG ser mina inlägg längre... får se om jag ids svara mig själv nästa gång jag säger något också...

• Millimina

Vem blir arg?

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 19:07:01 följande:

Jisses vad arga folk blir om man säger att man är gammal när man skaffar första barnet som 43-åring.
  • Millimina

Hur kommer det sig att just ni kan skriva helt versalt? Är det en extra feature i plus eller?

och HEJ! =)

• Millimina

hejhejhej!!!! vad gör ni? och vad pratar ni om ikväll då? *skriker*

• Millimina

*känner mig mobbad*

utom av jungfu. hon är snäll!

• Millimina
    KarJac skrev 2008-10-07 21:31:56 följande:
    JA, ANTAGLIGEN DIN SNÅLE JÄVEL!
    Jag är inte snål. Bara fattig. Skaffade barn vid tjugo, så jag sitter här och skyller mig själv.

Och ska tydligen straffas med att inte få skrika på effell ens.
Svar på tråden dårt asöires setuG