• KarJac

dårt asöires setuG

*stoppar in en stekspade i Bellas skinkskåra*

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac

*klämmer en finne på Bells vänsterskinka*

Hej Millimina. Hur syr det?

• KarJac
    Millimina skrev 2008-10-05 10:28:44 följande:
    nu har jag sytt Frökens väska och två födelsedagspresenter åt sonens kompisar. Men det är lite läskigt att ge bort saker till tolvåringar... man vet ju inte om de försöker spränga det man gjort, eller om de kommer uppskatta det? :-/
    Men om de spränger presenterna så kan du ju alltid skicka med ett infoblad till dina betalande kunder om vad som händer om man spränger dina väskor. Lite nyttig info sådär. Vet ju aldrig vad Sofia kommer göra med den, hon har lite udda idéer...
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 15:55:43 följande:
    Ähum ja, vi blir ju färre och färre. Siamusen är inte det längre. Suri har inte långt kvar. Dagens fråga: Ska jag gå på min gravidyoga eller inte? Känner inte alls för det, även om jag vet att det är bra för mig och bebisen.
    Varför skulle det vara bra för dig och bebisen??? Jag ska berätta vad som verkligen är bra: chips, dip, cola och en härlig film. Med en massa snygga män i. Så stimuleras allt där inne och bebisen får det mysigt.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 16:05:14 följande:
    *ska fundera på det*
    Och det bästa är att man får somna om man vill. För då är det bebisen som behöver det. *vet*
  • KarJac

Vickis--> Ska vi skriva en handbok för gravida? Vi verkar ha en hel del kunskap att sprida om man säger så!

• KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 16:09:47 följande:
    Jamen djupandning och avslappningsövningar då? Träning inför förlossningen? Skapa mer utrymme för bebisen i magen??? *får dåligt samvete för att jag är en dålig mor*
    Äh. Träna inför förlossning. Pyttsan. Kolhydratladda inför förlossningen heter det. Andas, ja det gör man i lustgasmasken. Glatt!
  • KarJac

Glad magsäck - glad bebis.

Det borde gå som en röd tråd genom vår bok Vix!

• KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:11:46 följande:
    Och en tjej som hette Veronika var taskig mot mig.
    Lina hette vår klass biatch. Hon var hemsk. Ärligt talat. Hoppas hon skäms idag...
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:45:31 följande:
    Hon har antagligen inte fattat vilken skada hon gjorde.
    Mjo, jag hoppas det. Min bästa vän pratade med Lina om det för ett par år sedan. Och hon skämdes.
    Egentligen var det mest synd om henne, det var hon som mådde dåligt och tog över det på sina kompisar.
    Men så tänkte man ju inte då.

Hon hoppade av högstadiet, blev gravid vid 15 efter en hel del knarkade och annan skit. Så hennes liv har väl inte varit det enklaste heller. Men elak var hon ta mig satan, det ska gudarna veta!
Svar på tråden dårt asöires setuG