Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-06 01:48:31 följande:
    Hej. Smygsurfar fran mobben. Fattar noll som vanligt. Hoppas ni har kul utan mig. Jag har det trist utan er. Hittat ett stalle med god glass dock sa jag kan trostata. Och sa har jag kopt en ful jacka for jag glomde min hemma. Glomde kammen ocksa sa nu har jag dreads. Passar in toppen bland alla snobbar som ar ute och gar med sina sma hundar . Funderade pa att bli snygg men angrade mig av lojalitet till er puss pa er. Messa mig!
    Fundersam menjag har ju inte ditt nummer
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-06 08:29:44 följande:
    *pustar ut*Jag var lite rädd att jag skulle behöva åka till stockholm för att rädda dig och det har jag verkligen inte tid med idag. Inte ork med helelr för den delen; har fortfarande ont i tjejmagen.

Stackars din lilla tjejmage

När ska vi äta lunch? Jag kan på tisdag, onsdag och fredag.

• Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 23:01:24 följande:
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.*sett på Facebook*De flesta gick inte ens klart gymnasiet.Inte för att jag dömer någon men...
    Lustigt det där. Eller inte. Jag vart mobbad i 9 år, fick ätstörningar och mådde skit i ganska många år och nu är jag högavlönad och ganska framgångsrik vad det gäller kärleken också.

Men jag har ingen större lust att "rub it in their faces". Jag har faktiskt ingen aning om vad mina gamla klasskompisar sysslar med.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-10-06 09:08:33 följande:
    Jag måste gå och sova en stund till. Jag kan göra det nu. För jag jobbar ju inte. Shit vad trött jag är!!
    *lätt avundsjuk*

Igår drog jag runt i ett par gamla nötta träningsbrallor och en sunik T-shirt + Surfers fleecejacka hela dagen. Käkade godis och läte bok typ. Och gick på gravidyogan, det ni!!! Trött och tung kände jag mig också, kan inte fatta att det är vecka redan och att jag måste jobba. Fundersam
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:11:55 följande:
    Åh, gud vad skönt att sova en stund!! Det skulle ju jag teoretiskt kunna med eftersom gubben tog Skrutten med sej till en kompis. Men jag BORDE verkligen plugga. Därför är jag duktig och gör det! *förnuftig*
    Skulle du kunna dela med dig av det där förnuftet så skulle det sitta som en tja...sportkeps???
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:01:39 följande:
    Morrn morrn!! Jag sitter och pluggar, rädda mej!!!
    Vad pluggar du förresten?
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:15:30 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:13:10 följande: *kopplar en USB-kabel till Sophias hjärna och klickar på kopiera* Sådär, överföringen tar bara några minuter...(fast ÄR jag så förnuftig tro?? Jag är ju ändå härinne...)
    Fick precis upp ett "fatal error" meddelande framför ögonen
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:15:52 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:15:17 följande: Såssiånåm
    Å såssiånåm, så snådigt.

Ska du bli någon speciell sort? Kanske kurator, och sitta med en packe vita näsdukar i ett tråkigt rum på ett sjukhus och se inkännande ut? *ryser*
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:24:30 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:22:54 följande: Jaha, här stod det "Du har utfört en förbjuden åtgärd" kanske man inte får göra så??
    *asg*

Nej förmodligen inte. Det var väl ingen shareware då.
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:25:42 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:24:11 följande: Haha, ja faktiskt är det ditåt det lutar. Skaffa en vinylsoffa och en bekväm stol åt mej själv. Sitta och säga hum och mm och fråga hur det kändes så?

Mmmm, hur måååår du nu då? *lägg huvudet på sned*

Hur gåååår det? Har du kunnat gråta? *sträck fram en näsduk*

Hur kändes det när han sa så??? *humma instämmande vid svar*

Du vet att du inte får stänga dörren till det där sorgerummet, du måste tillåta dig att gråta, det vet du va??? *le lite uppmuntrande*

Ska jag be läkaren att sjukskriva dig ett tag till?

Åhhh jag kan OCKSÅ.

Svar på tråden dårt asöires setuG