Inlägg från: Avstängd |Visa alla inlägg
  • Avstängd

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-10-20 00:06:13 följande:
    Vilket huvud? Det med hjärna, det utan hjärna, eller det som vill gärna? Äh. Du är tjej. Blev inte lika skoj då.
    Haha jopp, jag har taskig humor så det var faktiskt kul
  • Avstängd
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-10-20 00:10:03 följande:
    Sovtönt!
    Fortfarande vaken......dusominteallsäroskuld!
  • Avstängd

Jag är trött! Men nu kommer mina barn...jag vill sooooova.

• Avstängd

Oj 12år.. min dotter är 3år och ligger där, brevid mig, natt efter natt och sparkar mig i ryggen...ska hoon ligga där i så många år till???
    Jag behöver större säng.

• Avstängd
    MissKaos skrev 2008-10-20 09:38:13 följande:
    SHIT!Jag vill inte ha en unge i sängen i dom närmsta 12 åren. Räcker så bra med den platsen han tar NU, och nu är han ju minst sagt liten. Gissar på max 1,5 kg och välintegrerad i min kropp. Sparkas gör han dock vilt.
    Och värre kommer han sparkas sen
  • Avstängd

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 10:03:21 följande:

Hej på dej! Vem är du?
    Jag är din vän, aj cåme in piis.
  • Avstängd

Kostar det något att vara med i KKK?

• Avstängd

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 10:36:53 följande:

Nej, man måste elda kors soom inträdesprov.
    Jaha, då kan jag inte komma med, jag är rädd för eld..och vita huvor.
  • Avstängd

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:19:45 följande:

Men jag har märkt att samtidigt som Jr. verkar spänd inför att få ett småsyskon så är han också mer bevakande på Surfer än tidigare. Går och klänger på honom när vi är ute och går, ska hålla handen hela tiden och om Surfer sitter med en hand på min mage när vi t ex kollar på TV så ska han tvunget hålla i den handen osv osv.Det är väl bara naturligt, hans position som ensambarn ska rubbas efter 12 år, men jag tror att det här med att komma in och sova så ofta hos oss är ett led i detta...och det måste Surfer adressera ordentligt så att det inte blir fel sen när bebisen kommer och jag säger nej- ingen 12 åring i sängen, men gärna en bebis...
    Hmm lite svår situation det där. Förstår både dig, pappan och 12åringen.
  • Avstängd

Fy, det är jobbigt med sjuka barn. Min lilla tar livet av mig och klockan är bara.....halv 12!!!!

Svar på tråden dårt asöires setuG