Inlägg från: Trailer T |Visa alla inlägg
  • Trailer T

dårt asöires setuG

Jag väntar otåligt på en välkommen tillbaka TT-tråd

• Trailer T

Är det någon som har ett bra recept på kladdkaka?

• Trailer T

Hej

Vad ska jag göra..Min son mår dåligt och vill bara dö..Har ringt psykakuten..Han vill själv bli inlagd men jag vet inte hur jag ska hantera detta...Har så ont i magen just nu och sådan hemsk ångest..
    Han har hamnat i en sådan djup depression..

• Trailer T

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-10 18:05:41 följande:

Låter väl bra att han blir inlagd då? Bara de inte tar för mycket ättika ilagen, då blir han sur! Men för att vara seriös; om han mår så dåligt så är detsvårt för dig att hjälpa honom, det behövs proffs till det och att han vill ta en sväng till sjukan tyder ju på att han är rätt vettig och inser att han behöver hjälp. Låt honom läggas in tycker jag. Och KRAM!
    Jag menade mer hur jag ska hjälpa honom..Jag vet att han behöver proffs men jag vet inte hur jag ska nå honom nu och sen..Lite rörigt kanske men jag är i upplösningstillstånd just nu och har ingen att prata med..Min man är utomlands och jobbar hela denna vecka..Allt snurrar och svärmor vägrar hjälpa med barnvakt några timmar..Hatar mig själv för att jag inte kan hjälpe till 150%
  • Trailer T
    KarJac skrev 2008-11-13 22:23:57 följande:
    Bra. Då har jag någon att porra med. Längesedan man såg dig, hur är det med allt?
    Det är nästan bra med allt *porrar*
Svar på tråden dårt asöires setuG