• DCLXVI

dårt asöires setuG

Faan vad ni skriver om nätterna, orkar inte läsa ikapp alt. Jag måste plugga Har massor att läsa egentligen.

If you´re 555, I am 666... vanligjavlablogg.blogspot.com/
  • DCLXVI
    Chilimon skrev 2008-10-29 09:04:06 följande:
    Pratade nyss med Mr Big.Han skulle försöka hinna med att titta in på fika här sen*harkla*
    Go for it, girl!! *låter som Ricki Lake*
  • DCLXVI
    Eras skrev 2008-10-29 09:08:03 följande:
    Var faen e Per Morberg? Jag undrar vad det blir för mat idag nämligen.
    Ja här i Bollnäs blir det då kycklinggryta och ugnsbakta grönsaker. Över HELA stan!
  • DCLXVI
    Chilimon skrev 2008-10-29 09:38:45 följande:
    har du sprungit eller?
    Nä men jag började nästan hyperventilera av rädsla att det inte skulle bli nån kyckling ikväll.
  • DCLXVI
    Chilimon skrev 2008-10-29 09:44:49 följande:
    Det är farligt när den man fikar med är förbjuden att ha nåt på överkroppen...
    Ja det förstås...
    Chilimon skrev 2008-10-29 10:09:07 följande:
    *springer och duschar och rakar musen*
    Hoppsan Kerstin! Ja lycka till idag då, rapportera gärna ikväll... Jag ska plugga sen gå ut och ta en långprommis innan jag ska luncha på stan. Men två TJEJkompisar.
  • DCLXVI

Tjoflöjt! Jag har varit ute och gått en 1,5 timmesprommis. *svettig* Måste bli av med lite fläsk.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka lunch på stan med två klasskompisar.

Lycka till hos doktorn Gute, och chili får lycka till ikväll. Musen får jag väl önska lycka till med ung-försäljning. Hörs ikväll, puss hej.

• DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-10-29 12:28:08 följande:
    Hej.*har ätit kyckling i Green Curry-sås**skjuter propppen**skär halsen av Gutes illamående**tvångsduschar Chilis idiot innan jag skickar honom till Alaska med Sterling**lagar Gretas ben**pluggar in det 666 måste kunna*Nån mer som behöver hjälp??
    Värst vad du var filantropisk idag då...
Svar på tråden dårt asöires setuG