Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Jamex, mannen måste ju få veta vilken egenskap som gör att hans vänner är hans vänner. "Vad är hans bästa egenskap"

Alternativt yrke han enligt vännerna borde ha.

Om de gillar honom bäst full eller nykter kan ju också vara nyttigt att veta..

• Millimina

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:

men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
    Näe, det verkar det verkligen inte som!! Det verkar som att du vill sova utan tolvåring i sängen. Jag vill inte heller ha en tolvåring i sängen! Tycker också tolvpoängaren var värd tolv points!
  • Millimina
    jamex skrev 2008-10-20 16:11:33 följande:
    haha, vilka roliga frågor!*snor igen*
    Jag vet. Och jag kom på dem. Jag är en sådan som kommer på bra saker.

*gör reklam för mig själv tills jag blir anställd*

Kämpar förgäves med att komma på en tillräckligt bra sak så jag inte behöver bli anställd. Så man får skynda sig om man vill hyra mig.

• Millimina

...jag vill ochså veta vem womanizer är

• Millimina
    Womanizer skrev 2008-10-20 17:33:45 följande:
    Neeee, det vill du inte
    Nähä. Men då får du minsann se till att inte läsa något jag skriver om mig själv heller då!
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-20 17:55:34 följande:

Jag är ganska slarvig med pengar,sist jag var lite halvpank så hittade jag en 500hundring i en jacka,200 i en väska och en massa utländsk valuta i resväskan.Tjohoo,vad glad jag blev1
    Jaha, nu vet jag det. Blir INGA fler väskor åt greta inte! :)
  • Millimina

Åh, den berömda Avstängd! Minns inte om jag fick se dina bröst någon gång.. Tror faktiskt det. De var snygga!

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-20 21:25:06 följande:

Å jag som aldrig ens hittat min G-punkt..
    Åh, jag som fått en efter födslarna!
  • Millimina

Jag syr världens koolaste väska just nu. Vill bara säga det. Är så himla spänd på hur den kommer bli!!!

Svar på tråden dårt asöires setuG