-
Såklart! Han är ju inte dum.siamusen skrev 2008-11-12 14:18:20 följande:Jo, men det funkade bara nagra timmar Nu har han hâllt knâckebröd pa golvet och hoppat det till smulor. Passar alltid pa nâr han vet att jag inte kan komma ifran.
-
Jag har ont i huvudet, men det har jag nästan alltid så jag gnäller inte. Bara klagar.
*klagar*
Idag ska vi till Tant Råbock och mäta och väga. -
*slår ner sofia*
Det var ett jävla gnäll idag!! -
Min bästa kompis skulle varit i Thailand nu med sin man och tre små barn. Istället sitter de hemma i novemberrusket med tre gnälliga jobbiga ungar som har vattkoppor. HON får gnälla idag!!
*tycker synd om* -
TUR att de hade det.o GUTEGIRL o skrev 2008-11-13 09:21:15 följande:Ja, särskilt om de inte hade reseförsäkring
Nu ska jag göra mig iordning =klä på mig, bortsa hår och tänder, sätta på mascara= 10 min
*börjag bli gammal* -
Jag är nästan klar. Bara håret kvar nu. Dessutom hann jag natta om Sune som vaknade till lite för tidigt.
-
Min 13 åring vill pierca sig i läppen, får hon det?
-
haha, ni låter som det gör i mitt huvud just nu...
NÄ, jag gillar inte piercingar. Tycker det är fult. Men det är ju inte jag som ska ha den. Hennes bästis har en i överläppen så jag förstår att hon också vill ha.
Som tur är så har hon tandställning och får inte piersa sig för tandläkaren. Men den ska av i vår (efter 2,5 år) så jag kanske borde låta henne piersa sig om hon fortfarande vill det då. Som "belöning" för allt hon fått utstå hos tandläkaren. Det räcker ju inte med ett bokmärke direkt... -
Tror inte att hon vill ha fler saker på sina tänder. Du ska se alla tandställningar hon haft. Huvva.Perry the Platypus skrev 2008-11-14 13:25:21 följande:Kan du inte försöka fresta med en stor glittrande sten på ena hajtanden istället?? *mår nu officiellt illa av hunger*
Det är över ett halvår kvar tills tandställningen skall av. Det innebär att det borde vara 75% chans att hon ändrat sig innan dess, eller hur? Man ändrar sig väldigt mycket i den åldern va? -
Hej snyggingar! Äntligen har Stringen somnat i soffan.
*ledig*