Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-12-03 23:12:08 följande:
    Usch för hosta. Varför dåligt samvete?Vet inte. Känns bara fel att ge lugnande. men han fick inte det starka knarket nu utan nagot annat som vi fick för länge sen. Jag fegade ut när jag lâste om bieffekter. Ska be pappa kolla upp medicinen imorgon.
  • siamusen

Biverkningar var hjârtklappning, yrsel etc men jag blev skraj nâr jag lâste att man ska kolla hjârtat först. Och att man skulle aka in akut om de fick feber eller började svettas.

Vet att det alltid star en massa i biverkningdelen men det kândes lâskigt bara.

• siamusen

Centurion skrev 2008-12-03 23:31:01 följande:

Hm står det som i svenska fass. vanliga -mindre vanliga -och sällsynta?Vet du vad motsvarande svenska preparat är?
    Nej, det âr ju det pappa ska kolla. Han sover nu dock.

Han borde ju kânna till liknande mediciner dock. Är lite hans omrade s.a.s...angestdämpande etc.
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-12-03 23:35:22 följande:
    Nu sova. Natti!
    Natti natti
  • siamusen

Centurion skrev 2008-12-03 23:37:08 följande:

Okej men det är bra att kolla upp om du blir orolig
    Ja, speciellt som det stod att man inte ska ge det innan 3 ar, men det kanske inte är sa jâttenoga iofs.
  • siamusen

Hej Jungfu!

Vill ni veta nagot kul? Gasse somnade pa soffan

Vill ni veta nagot mindre kul? När han vaknar om nagon timme kommer han vara PIGG!

• siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-05 21:28:17 följande:
    Medusinen har alltså inte börjat verka än?
    Vet inte. Han verkar lite lugnare men det kanske bara âr inbillning.
  • siamusen

Millimina skrev 2008-12-05 21:32:20 följande:

Men låt honom inte sova då!
    Nej, jag vet men proppen tyckte vi skulle försöka och se vad som händer. Han blir ju speedad av att inte sova sa det kanske blir bättre pa lang sikt om han far sova.
  • siamusen

Millimina skrev 2008-12-05 21:38:09 följande:

Jaa, iofs, det kan ju finnas en klok poäng i det! Sömnbrist föder ju speed som föder sömnbrist..Men hur länge ska han få sova? När somnade han?
    Vid 21.
Svar på tråden dårt asöires setuG