• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2009-01-01 17:24:15 följande:
    DIn plan borde vara att föda barn va?Min plan är: crosstraina en 40 minuter varje dag, max 100 kcal. HAHA! Nä, men träna varannan dag, inte äta Cocken pommes anna förrän om några år igen.*putar med magen*
    pommes anna har jag aldrig ätit,smakar det inte flottigt?Eller bajs,som Bella tycker att man ska säga. 
  • MissKaos
    KarJac skrev 2009-01-01 17:24:15 följande:
    DIn plan borde vara att föda barn va?Min plan är: crosstraina en 40 minuter varje dag, max 100 kcal. HAHA! Nä, men träna varannan dag, inte äta Cocken pommes anna förrän om några år igen.*putar med magen*
    Ja, steg 1 -föda barn.
    steg 2 -hungrig spädbarnsmun
    steg 3 -dagliga barnvagnspromenader
    Steg 4 -inget godis/fikabröd/läsk i veckorna.

Gillar inte steg 4 så mkt. Inte alls faktiskt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Hm, evt kanmanju kombinera kuren med PP´s knark och mycket sex. Så blir den lite roligare.

(¯`°?.¸ ღ♥ Du får gärna komma ut nu grabben! ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Tant Greta skrev 2009-01-01 17:34:11 följande:
    pommes anna har jag aldrig ätit,smakar det inte flottigt?Eller bajs,som Bella tycker att man ska säga. 
    Det är gott som faan, men flottigt är det ju. Massa smör. Mums mums...
    MissKaos skrev 2009-01-01 17:34:16 följande:
    Ja, steg 1 -föda barn.steg 2 -hungrig spädbarnsmunsteg 3 -dagliga barnvagnspromenaderSteg 4 -inget godis/fikabröd/läsk i veckorna.Gillar inte steg 4 så mkt. Inte alls faktiskt.
    Men när du ammar är det viktigt att du käkar bullar. Har jag hört... Tyvärr funkade inte det där för mig att gå ner genom amning. Jag gick upp.. Hade hungriga barn - jag blev hungrig - cocken matade mig.
    MissKaos skrev 2009-01-01 17:34:51 följande:
    Hm, evt kanmanju kombinera kuren med PP´s knark och mycket sex. Så blir den lite roligare.
    Ja, sex och knark har jag ju ändå när jag inte bantar liksom...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    Trailer T skrev 2009-01-01 17:48:14 följande:
    Hello bitches
    Elo TT, how's it hangin'?
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Trailer T

KarJac skrev 2009-01-01 17:48:35 följande:

Elo TT, how's it hangin'?
    Its hanging
  • Centurion
    Tant Greta skrev 2009-01-01 17:34:11 följande:
    Vad är det för nåt?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Garageänkan

Igår bestämde KB sig för att vi skall inhandla en crosstrainer eller ge varann gymkort Om han går upp lika mkt i sympati som när jag väntade lillM haha

• Tant Greta
    Centurion skrev 2009-01-01 17:53:03 följande:
    Vad är det för nåt?
    potatis och smör typ
Svar på tråden dårt asöires setuG