• KarJac

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2009-01-02 11:27:21 följande:
    KarJac skrev 2009-01-02 11:20:24 följande: *står redan förväntansfull vid brevlådan*
    TIPS: Kolla datorn istället.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac

TD, du är ett riktigt partypiller alltså! Fun 24/7.

• KarJac
    Fröken Sophia skrev 2009-01-02 13:22:27 följande:
    God jul gott nytt hipp hipp hurra och allt det där! *borde vara utomhus men måste vara inne och amma*
    Hur är det i mammabubblan?
  • KarJac

MariJanne har det bra, vad skönt.
    Men amma är det enda man gör de första åtta-nio månaderna. Det är det som är mammabubblan.

• KarJac

Njä, sprit och spädbarn går inte riktigt ihop, och varför dricka sprit när man inte kan bli redigt berusad liksom.

• KarJac
    Suri skrev 2009-01-02 14:06:47 följande:
    Har tårt-ångest fast jag inte skulle ha det. Men när man kollar på alla fina tårtor som folk gör så ångrar jag att jag sa att jag skulle baka själv... Fast jag vill baka själv.
    Jag tycker man är minst lika bra om man köper fina tårtor.
  • KarJac
    Suri skrev 2009-01-02 14:14:38 följande:
    Fast vi är så många och jag har redan köpt smörgåstårtor för typ en halv månadslön... (ja faktiskt, halva f-penningen tamejtusan)Tyckte att det räkte så... Tänker baka pinocciotårta, för det är så himla gott och superenkelt. Men nu har flera sagt typ "VA??? SKA NI INTE HA NÅGON DOPTÅRTA????" Ni vet med namn och datum på och kanske någon liten naken bebis eller stork eller nåt annat bjäffs på.
    Äh, man måste väl inte kludda dit namn och grejer. Det räcker väl att han har en snopp!
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2009-01-02 15:19:36 följande:
    *tjuvläser*
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2009-01-02 15:26:25 följande:
    Japp, jag har förpassats till klickarpöbeln. Må Bredband2 brinna och förtäras i Hels lågor.
    ..tillsammans med Com Hem.
Svar på tråden dårt asöires setuG