• jungfu

dårt asöires setuG

Centurion skrev 2008-11-08 23:03:20 följande:
    Mjööö varför blöder jag idaaaaaaaaaag? FAN!
    mens?
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:04:39 följande:
    Nej igen. Fick ju medusin så det blev bättre men nu har jag ont igen och konstiga flytningar. (det sista har jag dock inte meddelat här hemma för då får jag definitivt inget skjut)
    tog de ut spiralen också? tycker inte du ska ha grejer i kroppen som du får ont av... *orolig*
  • jungfu

Tant Greta skrev 2008-11-08 23:08:20 följande:

Bara för att jag är blatte betyder det inte att jag inte sett svenska filmer  
    jag är lite inne på att det inte finns några blattar eftersom det inte finns några ursvennar... alla är samma sak
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:10:23 följande:
    Den sjukt snygge blatteläkaren som rotade runt i de nedre regionerna medan jag desperat pratade om Stig Vennerström (sant!) sa att jag borde acceptera lite smärta fram till jul innan jag fick ge upp.
    till jul??!!!!??? det låter ju helt sjukt!!!
  • jungfu

Tant Greta skrev 2008-11-08 23:12:01 följande:

Kan du inte starta en tråd om det?Kan bli intressant.
    jo fast jag kommer ju inte vara här o kunna bemöta alla begåvade "de stjäl kundvagnar" inlägg som kommer att ploppa upp...
  • jungfu

...för att inte tala om "dom begår alla brott" ... *suckar*

• jungfu

Cent, låter inget vidare... har de koll på cystan? är det ok?

Greta, haha jag får höra dagligen vad som är typiskt svenskt (av min sambo); typ vara strikt, stel, fåordig, smygkontrollant och tro sig veta allting bäst. Han tillämpar det på lite alla möjliga, även sin familj på irland

• jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:23:37 följande:
    Ja, han borde ju veta som är så übersocial att du nästan vill strypa honom emellanåt.
    man kan säga såhär: jag har gjort mina analyser av irländska släktet också...
  • jungfu

Tant Greta skrev 2008-11-08 23:27:50 följande:

Men du är i Svea ju,finns datorer väl?
    Ja vi har fått mobiler och laptops och allt möjligt, men är ju uppkopplade och aktiverade i massa projekt och evenemang och föreläsningar och grejer precis HELA tiden... Att jag är här nu är pga att gänget är i malmö i helgen, och jag pallade inte hänga med (är den enda som har barn)
Svar på tråden dårt asöires setuG