Inlägg från: Fåret Shaun
|
-
-
JA!MissKaos skrev 2008-10-21 21:04:34 följande:Funderar på att boka lyxig ansiktsbeh + fotvård 22 Dec. Snurre ska komma ut 9jan. Sista chansen på länge.. Vad tror ni? Ska klippa mig den dagen -göra en riktig lyxgrejj innan man ska spricka och läcka och ha sig.
-
Jo smyg in och kolla bland mina starka bilder
-
Jo du får detjamex skrev 2008-10-21 21:12:26 följande:vet inte vad jag ska titta på men jag fick inte komma in i vilket fall..
-
Men en fördel är att familjeliv är rättstavat på den nya sidan
-
Jag brukar inte ha prickar på mina L
-
Varför lovade jag Bea att pulsvärmarna till henne kommer vara klara imorgon?
-
Smart, Bea kissade på sig idag för att hon inte ville ha på sig byxorna jag satte på hennesiamusen skrev 2008-10-21 22:24:46 följande:Gasse har kissat pa pottan för första gangen Gick dit själv ocksa...vi har inte ens börjat träna honom. Han tränar sig sjâlv tydligen
-
byter blöja på sin pappa, men han ville inte ta av sig byxorna och få puderPerry the Platypus skrev 2008-10-21 22:34:27 följande:Vad gör lella ongen??
-
Kan inte du prata med min chef ocksåKarJac skrev 2008-10-22 08:12:55 följande:GODMORGON!!!!!Idag är det en bra dag, det känner jag på med. Ska snart ha "samtal" med min chef om lite "grejer" han glömde igår under vårt "lönesamtal".Det känns bra!