Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-12-12 19:45:56 följande:

Det är så härligt att du delar med dig av ditt (sjuka) liv.Proppen i bajs liksom...
    Jag har fler bra ideer:

*Man kan göra markiser av sina gamla tatueringar. Alla med hans namn pa sjâlvklart.

*Stoppa upp hans mormor och göra en life-size Pez maskin av henne.

*plastikoperera sig till hans kopia
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-12 19:49:55 följande:

Tack, tjejer för ert stöd i denna nödens stund. Ni får mig att skratta gott. Men min ångest är just så stor att jag har funderat på att hämta Whisky som står och samlar damm i skåpet. Men era exempel på pinsamheter får mig att skratta gott och befriande. Jag nöjer mig fint med det. Och en tröst i det hela är att jag skrev bara namnet på tidningen länken var hämtad ur och sedan själva länken. Så jag addade inte några vidare skrivna pinsamheter iallafall. Alltid en tröst.
    Tycker ärligt talat inte det later pinsamt alls. Det är nog lugnt. KOmmer säkert inte ens reflektera över det.
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-12 19:54:10 följande:

Endast pinsamt om man är naken. Alt i hår-bikinin. Eller har med bajsstatyn.
    Exakt!

Annars KAN det vara lite pinsamt att pa fyllan råka kasta en sten genom killens fönster mitt i natten för att man fatt för sig att prata lite.

Ståendes pa ett trädgardsbord. Som man trillar av nâr han tittar ut och undrar vem som pajjat hans fönster. Och nâr man ligger som en sköldpadda pa rygg, minus en sko som man tappat nagonstans, och inte kommer upp.

Det skulle kunna vara pinsamt, men det vet jag sa klart inget om. Nepp.
  • siamusen

jungfu skrev 2008-12-12 20:20:29 följande:

Millimina skrev 2008-12-12 20:18:15 följande:
    Milli & Jung Fu. Det låter jättefint. Eller så kan vi skaffa ett gemensamt namn: Miju Fumina
    Sophia har fatt en flicka idag ocksa.
  • siamusen

jungfu skrev 2008-12-12 20:24:17 följande:

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 20:20:55 följande:
    Musen, vad roligt!!!!! hälsa och gratta!!!!
    Far bella eller Knarkis göra.
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-12 20:24:48 följande:

Om jag gifter mig med musen kan vi heta NerknarkadMus i efternamn.
    ja!
  • siamusen

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 20:27:33 följande:

Okej, kolla mitt kön nu!
    Ja, lurvigt!
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-12 20:30:11 följande:

Vill du.... eh... typ asså... gifta... dig... med. Mig?*skrapar med foten*
    *harkel o hulk*

kommer du baka kakor varje morgon? Frysa glass varje dag? Tillhandahalla sprit i dropp-form? Lata bli mitt knark? Nita fast sma rosa rosetter pa DanBes kropp varje dag?

I sa fall ja!
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-12 20:34:44 följande:

Ja.Ja.Ja.Ja.Ja.Hur gör man nu då? *nybörjare*
    man kôper en klânning och blir hysterisk

*sett pa TV*
  • siamusen
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 20:40:46 följande:
    Hallå!!!!!!!!!Är det fler som vill vara med på en Grosshilda Akvarium Belgien Hamster Hermione Siri Marianne-present??
    JAG!!!!!
Svar på tråden dårt asöires setuG