• jungfu

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:29:22 följande:
    DE egyptiska bloggarna kanske blir ledsna om de inte får vara med de också? Så därför får ingen effella!! *svenskt rättvis*
    skaffa twitter, om ni inte har det redan...
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-11-08 23:34:09 följande:
    Jag har undvikit MSN, ignorerar chatförfrågningar på facebook och g-mail och stängde ner mit icq när alla andra fortfarande upptäckte det - inte vågar jag mig på något nytt härke där folk kan hålla reda på mig!!
    jag hör dig, syster. är din tvillingsjäl i detta. men blev TVINGAD att skaffa facebook nu, och detta twitter är faktiskt genialt... som en anslagstavla för sms, där man skapar sin egen lilla grupp.
  • jungfu
    Centurion skrev 2008-11-08 23:34:15 följande:
    Mäh dom är ju som nå jävla mösstockar. Vidarebefodrade bara informationen till min ivf-läkare som var mycket frågande över det faktumet. Cystan kan innebära elände och eftersom den siter på mig så är väl sannolikheten stor att det blir tjorv Fatar inte als varför jag blöder idag Blir lite orolig
    Men visst äter du p-piller också? Skulle du inte göra det några månader, för stabilitetens skull? Vissa såna sorter gör ju att man blöder titt som tätt...

men vad JOBBIGT att det krånglar där nere!!! Visserligen känner jag en tjej som fick barn samtidigt som hon hade cancer i livmodern (och allt gick bra) så det ena behöver ju inte sabba för det andra... Men ändå - jag fattar om du är orolig!
    KRAM
  • jungfu

Gonatt Bella & alla andra, nu måste jag sova också...
    puss o kram

• jungfu
    Garageänkan skrev 2008-11-09 20:34:07 följande:
    Fan vad jag har ont i magen hoppas de inte är cystor...
    håller tummarna! kram

Ang killnamn så kan jag bjussa på några irländska förslag från min sambo ifall ni vill... (favorit i repris)
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-11-09 20:57:29 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaa... finbar, finbar,finbaaaaar!
    Flann, icke att förglömma också
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-11-09 20:59:19 följande:
    Hahahahahahahaha.....*kissar lite*
    så vad ska vår 3:a heta om vi får nån, du allsmäktiga
  • jungfu
    KarJac skrev 2008-11-20 22:11:20 följande:
    VAR HAR DU VARIT????????
    det undrar jag med. men nu är jag här. berätta. vad har jag missat? vem är fåret?
Svar på tråden dårt asöires setuG