Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Trogga skrev 2008-10-18 22:39:50 följande:
    ser rätt naken ut
    Ja, under kläderna ja!
    Centurion skrev 2008-10-18 22:39:53 följande:
    det är ju perres
    Det är vad, sa du?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Pelargonen skrev 2008-10-18 22:40:33 följande:
    är bara bra första gången man ser den.
    Det här blir tredje gången. Bekvämt när man vet vad som händer.
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-18 22:41:38 följande:
    Men Bella är det inte huvudet du har klippt och då har inte byxorna någon betydelse
    Näe, det är håret jag har klippt. Vill int bli kortare än vad jag är.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 22:43:57 följande:
    Pörfäckt
    Jävla norrlänning. Skriv så man begriper.
  • Perry the Platypus

Jag gick en timme runt ån efter att min mamma ringde igår. Och helt plötsligt så kände jag att jag nog borde ta mig igeom en graviditet till. Jag vill inte att Arvid ska vara ensam den dag jag och Ego dör.

• Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 22:57:44 följande:
    Är du ensambarn?
    Ja. Har aldrig lidit av det. Men just nu känns det tufft att inte ha något syskon. Ego förlorade sin mamma för 8 år sen i just bröstcancer så jag vill inte belasta honom för mycket.

Och nej - jag har inte gått i terapi för fobin. Har funderat kring det dock. Det är faktiskt inte själva kräkandet som jag panikerar över - det är illamåendet som knäcker mig och ger mig panikångest.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 23:07:05 följande:
    Är det bekräftat cancer nu?Jag förstår din tanke i det hela. Kanske terapi vore något som kunde hjälpa dig i alla fall..
    Nej nej, inte bekräftat!! Prover har skickats på analys - vi talar 10 dagar väntan nu.
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 23:20:03 följande:
    Fyfan vilken jobbig väntan
    Ja. Jag försöker andas lugnt när jag tänker på henne. Framför allt försöker jag att inte tänka alls.
  • Perry the Platypus

Mmm. Det som känns så knäppt är att jag förmodligen oroar mig mer än vad hon gör. Hon är bra på att lägga locket på. Jag däremot är en can of worms; har jag väl börjat oroa mig så kan jag inte sluta.

Varför är din man ett pucko idag förresten?

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-18 23:30:00 följande:
    bella- du far en stor kram av mig
    Tack.
    Centurion skrev 2008-10-18 23:29:32 följande:
    Mm men jag förstår dig, i det här läget kan jag nästa tro att det är värre att vara utomstående är drabbad sas..Åh lång story men jag skulle kunna................................
    Inga nya lån i smyg hoppas jag iaf??
Svar på tråden dårt asöires setuG