Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-10-28 21:12:08 följande:
    Hittar till alla som vill
    *väntar otåligt*
    Tant Greta skrev 2008-10-28 21:14:39 följande:
    DUMPA!Jaa,det är ju hemskt att du måste vara med oss istället,stackare.
    Är vi ett andra hands val ?? Känns ju inte så bra.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    DCLXVI skrev 2008-10-28 21:16:26 följande:
    Nincompoop? *funderar djupt* vad betyder det? (ja jag VET att jag är illiteral, men jag är från Bollnäs så hey give mi ö brejk!)
    Äh, jag fattar inte heller.
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:17:29 följande:
    Men du milde. Allvarligt talat; det är inte så att han är deprimerad??
    Det låter  ju så. Låter inte friskt alls.
  • MissKaos
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:20:08 följande:
    Ni får bilden imorrn, kan inte lägga upp den nu när sambon kollar vad jag gör ungeför varannan minut Han var hos läkaren för att han ständigt är så trött, han fick då fylla i ett frågeformulär om han var deprimerad. Men det var han inte enligt det och det säger han att han inte känner sig som heller. Hans pappa är en gris och hans farfar var det tydligen oxå, ärftligt?
    Men URK!
    Det kom lixom plötsligt?

*MK funderar över sina hygien vanor*

Bra att bada i badhuset ibland och simma för då blir man ju ordentligt ren. Han knaks eborde börja med det? Eller försöker han spara pengar på tvål, vatten, tättmedel mm??
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-10-28 21:24:44 följande:
    Blä. Om jag hade varit du hade jag nog satt på den där andre för länge sedan...
    Antagligen jag med. *erkänner*
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:23:30 följande:
    Antingen så blir han tjurig, eller så skrattar han bara och håller upp armhålan framför nyllet på mig

Jag hade inte klarat det, jag ahde flyttat. Snabbt. OM han int ehade gått till DR och bett om 1:HJärnröntgen

2: Psykiatrisk undersökning

• MissKaos
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:26:17 följande:
    Han säger ju att det är hans egna fel att jag känner som jag gör, men han duschar inte för det.
    Det är ju en j-a skillnad att duscha varanna dag och missköta sin hygien sådär. Duscha tre ggr/v är ju ok om man tvättar sig, byter kläder, borstar tändern osv (och inte transpirerar mkt pga jobb el träning) 
  • MissKaos
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:27:32 följande:
    Eller så duschar jag med honom och bajsar i duschen? En redig paybacktime liksom
    Bajsa i duschen efter att du har packat. På vägen ut sas.
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-10-28 21:31:02 följande:
    Har du möjlighet att separera? Hur ser det ut med jobb, bostad och allt det praktiska. Vet att man inte ska tänka på sånt kanske, men det är ju ett barn inblandat. Om jag hade varit du och separerat hade jag inte gått in i ett nytt förhållande på ett tag.
    Hm, jag hade nog gett mig in i ett sex förhållande för att få lite.. MEn det är ju jag det. Om det går utan att blanda in barnet.
  • MissKaos
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:40:52 följande:
    Barnet somnar vid åtta "Den andre" vad vi nu ska kalla honom... Mr Big? Han älskar ju min dotter och leker hemskt gärna med henne, han har tom sagt den här veckan att han saknar henne. Så egentligen är han nog inte så dum

Dra över honom. OM inte annat kommer kroppen må bra, och du är väll värd lite sex..

Och du, pengar löser sig alltid. I värsta fall finns Soc. Det GÅR. Tycärr gör ju ditt liv oxå det, och såhär kan det ju inte fortsätta -du blir olycklig.

Svar på tråden dårt asöires setuG