• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Och vi har skickat ivâg det fôrsta kortet pa Clovis. Maste skriva addresser pa kuvert i helgen....huvva!

• Millimina
    DCLXVI skrev 2008-10-15 22:12:30 följande:
    Ja där blev de jädrar i mej drag!!Blir man arg av champagne??
    Nja.. Jag blir snarare lite kreativ. (nu får ni inte viska alkis bakom min rygg!!! ) I min kreativa process så funderade jag över vad jag vill göra om dagarna. Och jag vill söka fler jobb och fundera mer. Och så kom jag på att jag är arg för att dagistiderna hindrar mig. Jag har så svårt att komma igång med det jag gör, och sen har jag svårt att sluta. Så de där femton timmarna är inte tillräckliga. Jag blir bara frustrerad.

Jag funderar på att fuska. Hm. Säga till dagis att jag jobbar och sen ha barnen där hela 25 timmar i veckan!!!

Eller blir de skadade tror ni???
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-15 22:57:19 följande:
    Nu måste jag sluta kasta snor.
    Jag med,blir bara irriterad!1436 kom jag på.Får inte in rätta schwunget!
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-15 23:03:46 följande:
    Nja.. Jag blir snarare lite kreativ. (nu får ni inte viska alkis bakom min rygg!!! ) I min kreativa process så funderade jag över vad jag vill göra om dagarna. Och jag vill söka fler jobb och fundera mer. Och så kom jag på att jag är arg för att dagistiderna hindrar mig. Jag har så svårt att komma igång med det jag gör, och sen har jag svårt att sluta. Så de där femton timmarna är inte tillräckliga. Jag blir bara frustrerad. Jag funderar på att fuska. Hm. Säga till dagis att jag jobbar och sen ha barnen där hela 25 timmar i veckan!!! Eller blir de skadade tror ni???
    Kollar de inte upp sånt?
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-15 23:15:23 följande:

Kollar de inte upp sånt?
    jag vet inte... hade tänkte fråga på Fl. Men jag var för full för att få till en kärnfull trådstart och började blaja som jag brukar.. sen blev alla upprörda över att jag klagade på orättvisan i pengafrågan istället för att svara på det jag ville veta egentligen..
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-15 23:03:46 följande:
    Nja.. Jag blir snarare lite kreativ. (nu får ni inte viska alkis bakom min rygg!!! ) I min kreativa process så funderade jag över vad jag vill göra om dagarna. Och jag vill söka fler jobb och fundera mer. Och så kom jag på att jag är arg för att dagistiderna hindrar mig. Jag har så svårt att komma igång med det jag gör, och sen har jag svårt att sluta. Så de där femton timmarna är inte tillräckliga. Jag blir bara frustrerad. Jag funderar på att fuska. Hm. Säga till dagis att jag jobbar och sen ha barnen där hela 25 timmar i veckan!!! Eller blir de skadade tror ni???
    det kollas upp, bli sjukskriven pga alkoholism och då kan du utnyttja mer tid
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-15 23:27:22 följande:
    det kollas upp, bli sjukskriven pga alkoholism och då kan du utnyttja mer tid
    Ah. Tack för tipset.

Kolkar upp en flarra till.

kommer på att jag inte vill bli alkis som pappa.

Slänger flarran.

Hopplös.
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-15 23:29:13 följande:
    Ah. Tack för tipset.Kolkar upp en flarra till.kommer på att jag inte vill bli alkis som pappa. Slänger flarran.Hopplös.
    knarka ikapp med PP istället då
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
Svar på tråden dårt asöires setuG