Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

LickMeUp skrev 2008-10-29 16:25:58 följande:
    käkat lunch med min superdeffade kompis. snacka om att ja får ångest. hehe.. fast hon har inga barn och ingen gubbe heller, utan har bara tid till sig själv och sin träning.nu sitter jag och funderar på om ja ska sparka igång mig själv och köra ren kur cambridge i nån vecka. måste bryta alla jävla dåliga mönster

Låter inte som så mkt att vara avis på.
    Mitt liv är iaf roiligare med man och unge på G än det var med hårdträning och mindre än15% underhudsfett. Jag var ju skitsnygg såklart (så snygg jag blir då..) men hur kul var det då?

Förelsäning heladagen idag, satan vad jag inte orkar lyssna länge alls på dom..

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Det är mörkt. JAg borde koka mat.
    Det är Grey´s ikväll.
    Denna veckan går jag ner i tid på jobbet, skönt Sovmorgon imorgon minsann!

• MissKaos
    LickMeUp skrev 2008-10-29 17:21:59 följande:
    jo, men ja skulle vilja kombinera det där... ju... saknar mitt "förra" liv
    Mm.. skulle önska tt jag hinner träna 2-3ggr/vecka när bebis är ute, men det komme rjag ju inte göra det inser jag ju.. Får väll bli Yogamattan + träningsDVD eller nå´t.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-29 17:24:03 följande:
    Åååh greys!!
    *längtar*

UNdrar hur det går för våra lesbiska doktorer,, Ska dom prata med varandra?Eller hamna i säng? *nyfiken*
  • MissKaos

GUUUUD mårning!
    Nu har jag påbörjat min partiella tjänstledighet på 10% med SOVMORGON till kl 10! Hur gött var inte det att komma till kaffet? Hittade dessutom godis i skrivbordslådan..  Smolket i bägaren är att karln har hostat i natt igen. vad ska jag göra? Slut? Ge honom morfin? (han lär ju inte host iaf) Tips?

• MissKaos
    KarJac skrev 2008-10-30 11:01:38 följande:
    Jag tycker du ska dumpa honom MissK! Ditt barn ska väl inte behöva växa upp med en pappa som hostar?
    Nej, det kan väll inte vara någon bra förebild? Om sonen får en bild av att riktiga män hostar på nätterna, hur fn blir det?
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 11:02:58 följande:
    Så länge det inte snarkas kan man stå ut.
    Han gör ju det med.
  • MissKaos
    Chilimon skrev 2008-10-30 11:11:54 följande:
    Kaos har det bra- komma till jobbet, fika lite, sätta sig framför FL, ta lunch, sätta sig framför FL, skriver en liten underskrift, fikar, sätter sig vid fl, går hem.*funderar på om kaos är högt uppsatt politiker*
    Mää.. KAos är sjuksköterska och har just avslutat dagens första pat besök. Kaoset skriver fort som satand äremot så journaföradne går snabbt
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-10-30 12:06:02 följande:
    Att ingen kan dechiffrera journalanteckningarna sen är ju en annan sak.
    Äh, det är ingen som läser dom ändå.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-30 15:41:45 följande:
    Nu flyttar jag hârifran. SKITFÖRBANNAD Hör trädgardsmästaren klippa hâcken i trädgarden, tittar ut för att seom det âr den snygge. Och vad skådar jag då? EN JÄVLA BRUD som star och klipper hâcken. Fatta vad JÄVLA ARG jag blir kan jag stämma nagon tror ni?
    Det hoppas jag!
  • MissKaos

Hörni -när ska magen "sjunka"?
    OCH är det verklgein sant att den lixom känns mindre då? (jag har plötsligt fått navel igen..? )

Svar på tråden dårt asöires setuG