Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-10-18 12:37:52 följande:
    Det är en pojke! -välhängd.. det gick lixom inte se fel! Som räckte ut tungan åt oss och stoppde handen i munnen. OCH som har vänt och ligger med huvudet ner. Som jag trodde.. JAg blev så kär så kär på UL.. Så det är inte sant, ska man bli så kär? INgen ting var eg fint nog åt MIN bebis i affären, men nu kan manju säga tt ungen inte behöver mer kläder, lakan eller andra prylar iaf.. Har verklgein köpt MASSOR!! Ifs i klädväg är väl eg det som vi har "för mkt" bodys och pyjamaser -och det är ju det alla säger går åt..*postar här oxå*JAg hade RÄTT! (som vanligt)
    Grattis här med

Vad köpte du igar da?
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-18 14:01:42 följande:
    Åh.. hela butiken!JAg fick strumpor och en tunika +polo som nog fungerar till BP och efter oxå..Bebisen fick en uppsjö bodysar,pyjameser, ett set skallror, sånddär ficherprise tryck så spelar/pratar det platta, barngardin (40 kr -trodde det var fel på priset..) speldosa, tvättlappar NIKE overall jag handlade iaf för 4500 kr, ochhadew med mig typ 6 kassar hem.. Köpte en massa hudkremer och sån´t till mig (och bindor i mängder..) man vill nog inte springa och handla mer än man måste när beisen har kommit ut..
    Later som bra dag
  • siamusen

Jag har gjort 16 UL med rufs förresten.

9 (tror jag det var)med Gaston

Och 10 eller 11 med Clovis plus magnetröntgen. 8 eller 9 av dem var mellan vecka 9 och vecka 14.

• siamusen
    Millimina skrev 2008-10-18 18:34:51 följande:
    ujuj, vilken söting. Det finns en del barn som liksom rör en i hjärtat med sina näpna utseenden. Han är ju klart en sådan! Vilka ögon! Och så söt mun! =)
    Ja, jag tycker han duger
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-18 18:56:51 följande:

SÖTNOS!Har bara sett ett kort på proppen,men liknar han inte honom ganska mycket?
    Nedre delen av ansiktet är proppen. Övre vet vi inte.

Men samtidigt är han lik gasse i samma alder och gasse är ju lik mig...sa vem vet
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-18 18:58:25 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-18 18:56:51 följande:
    Klart han gör. Musen måste ju ha valt honom av någon anledning.
    Pengar och titeln, menar du?
  • siamusen
    LickMeUp skrev 2008-10-18 18:59:28 följande:
    fast det är ju inte Clovis fel
    Precis.Och det finns ju plastikkirurgi som vi brukar sâga hâr hemma..
  • siamusen
    Millimina skrev 2008-10-18 19:02:13 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-18 19:00:38 följande:
    Han gjorde ju rätt fina barn iaf.. av fotona att döma. Hade han monetas var väl det också bra. Kan han betala hantverkare och barnpassare tycker jag det låter som en keeper.
    Han betalar ju inte hantverkare.Tyvârr

Idag borrade han i en dörr. Det blev nâstan rakt.
  • siamusen
    LickMeUp skrev 2008-10-18 19:05:51 följande:
    å kommer ja med mina ungar får vi säkert määngdrabatt va?
    Säkert Ta med P ocksa nâr du ânda haller pa

Milli- han borrade för att hänga upp nya krokar och de blev nâstan pa samma höjd

Nu är han och köper en sag för han sagade sönder den gamla när han skulle fixa e¨tt dörrhandtag
Svar på tråden dårt asöires setuG